تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803018207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمنان به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمنان به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران هستند قم - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با تمام وجود دنبال تضعیف جایگاه نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل و شکستن مقاومت ملت در برابر زیاده خواهیهای خود هستند ولی موفق نخواهند شد.


حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی سعیدیˈ دوشنبه شب در مراسم سالگرد دهه مبارکه فجر از طرف شورای هماهنگی اصولگرایان قم در مسجد اهل بیت(ع) این شهر افزود: وقتی دشمنان متوجه شدند که تحریمها نتیجه عکس داده و در شرایط تحریم غنی سازی احیاء و حتی نفوذ ایران نیز در جهان گسترده تر شده به فکر توطئه و فتنه گری افتادند.
وی شکستن مقاومت ملت ایران، از بین بردن همگرایی میان ایران و کشورهایی مانند روسیه و چین و تضعیف و کاهش گسترده نفوذ ایران را از مهمترین اهداف دشمنان ذکر کرد.
او در ادامه گفت: دولت باید در عرصه دیپلماسی به صورت قوی و فعال در برابر این توطئه ها بایستد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در 22 بهمن ملت ایران پیام شفاف خود را به دنیا برسانند.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد توافقنامه ژنو گفت: ما دنبال دفاع از حقوق خود در زمینه استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای، دستیابی به حقوق خود در چارچوب آژانس و غنی سازی بین 3.5 تا پنج درصد هستیم.
سعیدی افزود: جمهوری اسلامی دنبال غنی سازی 20 درصد نبود ولی روی پذیرش حق غنی سازی و برداشتن تحریمها تاکید داریم و باید با زبان دیپلماسی و به صورت محکم از حقوق ملت ایران دفاع کنیم.
وی همچنین اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقتصاد مقاومتی اصطلاح جدید و زیبنده نظام انقلابی ایران است لذا حوزه و دانشگاه در این زمینه باید بیشتر کار کنند.
او همچنین با اشاره به اینکه انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است اظهارداشت: قیام حضرت امام خمینی(ره) در سال 42 آغاز حرکت جهانی اسلام به رهبری حضرت ولیعصر(عج) بود و ما در این زمینه رسالت سنگینی بردوش داریم.
سعیدی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران امروز با سه جبهه صهیونیسم، صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم وهابی در تقابل است و این تقابل با دوره های حکومتهای دینی گذشته تفاوت دارد.
وی گستره تقابل، مدل اتمام حجت، نوع حکومت شامل حاکم و حاکمیت دینی را از تفاوتهای دوران فعلی انقلاب اسلامی با دوره های حکومتهای دینی گذشته ذکر و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی با شرک، کفار و نفاق در سطح وسیعی در تقابل قرار گرفته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: ما امروز با مدل اتمام حجت جدیدی مواجه هستیم که برخلاف گذشته تا بشر بطور کامل آمادگی پیدا نکند خداوند برگ برنده را در اختیار مردم قرار نمی دهد.
وی همچنین گفت: حاکمیت دینی با حاکم دینی تفاوت دارد زیرا در حاکمیت دینی رهبری، مردم و شریعت سه رکن اصلی هستند بگونه ای که شریعت رهبری را به مردم معرفی و رهبر نیز مردم و جامعه را به حرکت درمی آورد.
سعیدی افزود: خداوند قادر است حتی با تار عنکبوتی پیامبر(ص) و بنده خاص خود را حفظ کند ولی بدون حضور مردم، فتح مکه امکانپذیر نیست.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: باید قبل از ظهور امام زمان(عج) یک حکومت دینی شبیه حکومت آن حضرت در جایی شکل گیرد تا زمینه ظهور فراهم شود و امروز هیچ کشوری جز ایران این زمینه را ندارد.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی در برابر اسلام وهابی و اسلام آمریکایی قرار گرفته و پیام اسلام را به جهانیان می رساند و برای زمینه سازی ظهور باید جمهوری اسلامی با هدایت رهبری دینی تشکیل و فردی مانند سیدحسن نصرالله در لبنان قد علم می کرد تا پیام اسلام راستین را به دنیای عرب برساند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حکومت زمینه ساز ظهور باید چهره کفار، لیبرالیسم و سکولاریسم را به دنیا معرفی کند و ما مدلی را به دنیا معرفی می کنیم که دلائلی برای ظهور امام عصر(عج) باشد.
وی ادامه داد: باید در سایه جمهوری اسلامی روح اسلام به جغرافیای جهان دمیده و در خاورمیانه و غرب آسیا این دین احیاء شود و روحیه شهادت طلبی و ایثار در امت اسلام بدمد زیرا خاورمیانه مرکز پشتیبانی امام عصر(عج) است.
سعیدی گفت: کشورهای جهان باید بدانند گره مشکلات آنها توسط آمریکا و سازمان ملل باز نمی شود بلکه تنها منجی عالم بشریت گرهگشای این مشکلات است.
وی اظهار داشت: بار سنگین اصلی آمادگی برای ظهور برعهده رهبری و مردم است و سهم مردم قم در این زمینه بسیار زیاد می باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: خانم کلینتون در سخنانی گفت در هر کجا که می رویم شاهد نفوذ جمهوری اسلامی هستیم لذا آنها امروز از این نفوذ عصبانی و دنبال مهار آن هستند.
سعیدی ادامه داد: در چند سال اخیر شش جنگ توسط آمریکا در منطقه خاورمیانه طراحی شده بود تا این خطه و وضعیت راهبردی ایران را تحت تاثیر قرار دهند ولی اراده مردم و رهبری نظام از بزرگترین عوامل اصلی شکست آمریکا در منطقه و دستیابی به اهدافش بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: ملتها در زمان پیامبران بزرگ الهی به دلیل مشکلات زمان خود و یا انحرافاتی که بعد از آنها در مسیر حکومتها شکل گرفته نتوانستند به آن اهداف آرمانی و مرحله نهایی برسند ولی امروز جمهوری اسلامی ایران شرایط حساسی را در پیش گرفته و برای رسیدن به مرحله نهایی شرایط سختی دارد.
در این مراسم که از آغاز دهه فجر هر شب برگزار شد شخصیتهایی مانند ˈاحمد توکلی، مهدی چمران، غلامعلی حداد عادل، محمداسماعیل کوثری، علیرضا زاکانی، باقری لنکرانی، مصباحی مقدم و علیرضا پناهیانˈ سخنرانی کرده اند. این مراسم از طرف شورای هماهنگی اصولگرایان قم در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد.ک/3
7401
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن