تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد فرق و نحله های ضاله ادامه هجمه های 35 ساله استکبار علیه ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان رستمیان:
ایجاد فرق و نحله های ضاله ادامه هجمه های 35 ساله استکبار علیه ملت ایران است
سمنان - خبرگزاری مهر: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ایجاد فرق و نحله های ضاله را ادامه هجمه های 35 ساله استکبار علیه ملت ایران دانست و اظهار داشت: دشمن هیچگاه دست از توطئه علیه ما نکشیده و همواره در صدد صدمه زدن به ملت بزرگ ایران است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله رستمیان صبح یکشنبه در دوره آموزشی شناخت فرق و نحله های انحرافی در مجتمع آموزشی دامغانیان سمنان با بیان ضرورت آشنائی معلمان و مربیان حوزه پرورشی با فرق ضاله و انحرافی اظهار داشت: هجمه های وسیع دشمنان ایران اسلامی و شیعیان، پس از ناکامی در نبرد نظامی در هشت سال دفاع مقدس به موضوع تخریب بنیه های اعتقادی و جنگ نرم معطوف شده است. وی افزود: اسلام هراسی و شیعه هراسی که دو دستور کار اصلی استکبار و نظام سلطه علیه ملت بزرگ ایران به عنوان پرچم داران تشییع در دنیا محسوب می شوند با ابزار این فرقه های ضاله و نوظهور اجرائی می شود. روند رو به رشد ظهور نحله های کاذب و عرفان های انحرافی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دفاع مردم غیور ایران اسلامی در برابر آسیب ها و تهدیدات فرهنگی باعث امینت روحی و روانی در جامعه و آگاهی مردم از برنامه های ضد دینی و فرهنگی جریان های انحرافی شده است. رستمیان بیان کرد: در عصر حاضر متاسفانه بدلیل عدم آگاهی افراد، ظهور نحله های کاذب و عرفان های انحرافی در سطح دنیا و همچنین جنبش های دینی جدید که با هدف بینش معرفت گرایی ایجاد شده اند روند روبه رشدی دارد. وی تصریح کرد: کسب رسیدن معرفت حقیقی و رسیدن به سعادت مدنظر آموزه های اسلامی مهمترین هدف هر انسان مومنی است و یگانه طریق تحقق چنین هدفی، حرکت در مسیر اهل البیت عصمت و طهارت علیهم السلام و انجام واجبات و پرهیز از ارتکاب معاصی است. ضرورت آشنایی والدین با نحله های کاذب و عرفان های انحرافی معاون معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه فعالیت های آموزشی در این باره در آموزش و پرورش نیز ادامه می یابد از معلمان، مربیان و فرهنگیان خواست تا به همراه دانش آموزان، والدین را نیز با این معضل اجتماعی و اعتقادی آشنا کنند. رستمیان بیان کرد: مربیان و معلمان باید با مطالعات مداوم در این زمینه و به روزرسانی اطلاعات خود و نیز شناخت نیات شوم دشمنان، در برابر توطئه های شوم آنها سدی پولادین ساخته و جوانان و نوجوانان را با احکام نجات بخش دین مبین اسلام و مذهب پویا و انسان ساز تشیع آشنا کنند. وي افزود: فرقه‌های ضاله براي نفود در بين جوانان و مردم به کارهاي خيرخواهانه و عام المنفعه روي آورده است، بنابر اين بايد کاملا مراقب باشيم. فقر علمي و فرهنگي باعث رشد فرقه های انحرافی می شود معاون معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار داشت: معلمان و اساتيد حوزه دين بايد آگاه باشند چرا که فقر علمي و فرهنگي باعث رشد اين نوع فرقه ها در جامع مي شود و بايد در برابر "استحاله هاي ديني" که خواست و حرکت دشمنان اسلام است، هوشيارانه ايستادگي کنند. رستمیان خاطرنشان کرد: ايجاد اديان و فرق ساختگي يكي از ترفندهاي مرسوم دولت‌هاي استعمارگر براي به انحراف كشيدن جريان صحيح دينداري بوده است، تا اين فرق دست‌ساز جايگزين اديان الهي شده و يا حداقل چهره اديان الهي را مخدوش كنند. دوره آموزشی شناخت فرق و نحله های انحرافی برای بیش از 100 فرهنگی استان سمنان با همکاری سه جانبه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، سازمان دانش آموزی این استان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن