تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803085102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه بین المللی امام خمینی باید بسرعت به جایگاه اصلی خود برسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
دانشگاه بین المللی امام خمینی باید بسرعت به جایگاه اصلی خود برسد
قزوین - خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: با حضور ریاست محترم جمهور در راس هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین باید با استفاده از این فرصت استثنایی برای اعتلای این واحد بزرگ دانشگاهی اقدام و جایگاه اصلی آن را احیاء کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معرفی سرپرست جدید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین ظهر یکشنبه با حضور آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، عبدالحسین فریدون مشاور ارشد وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری، مرتضی روزبه استاندار، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام صادقی دادستان، ایوب رحیمی معاون سیاسی استانداری، حجت الاسلام عابدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکگاه بین المللی امام خمینی و جمعی از استادان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

مرتضی روزبه در این مراسم گفت: امروز در صحن بين المللی شاهد سرقت شخصیت های بزرگ هستیم و مفاخر کشور را با جعل سند به نام خود می زنند تا بتوانند براي خود جايي در تاريخ باز کنند و به دلیل غفلت ما مولانا را به نام خود ثبت کردند در این شرایط بايد تلاش زیادی کنیم تا ثابت شود بزرگانی چون ابوعلي سينا به ایران تعلق دارد. وي تصريح كرد: از روزي كه كلنگ اين دانشگاه بر زمين زده شد و در سال 64 با نام دانشگاه قدس كار خود را آغاز كرد تا به امروز که نام امام را زینت بخش خود کرده همواره دغدغه آن را داشته ایم که جایگاه جهانی این مرکز دانشگاهی حاصل شود تا بتوان از ارزشهای فرهنگی و اسلامی و ادبی صیانت کرد. استاندار قزوین بیان کرد: روی دانشگاه بين المللي قزوین حساب ویژه ای باز کرده ایم و موضوع از نظر ما کاملا جدی است و شاید یکی از آرزوهاي ما رسیدن این دانشگاه به جايگاه واقعي خود است تا نه تنها در كشور بلكه در عرصه بين المللي نقش آفرين باشد. وي افزود: مسئولين محلي استان از زمان تاسیس اين دانشگاه تاکنون همه امکانات و تلاش خود را بکار گرفتند تا به وضعیت دانشگاه کمک شود و بتواند به جايگاه واقعي خود برسد.

روزبه یادآورشد: با افتخار باید گفت پرچمدار رشد علمی در کشور مقام رهبری است و رهنمودهای معظم له در حوزه علمی موجب شده در عرصه های داخلی و خارجی بدرخشیم و از این فرصت می توان بخوبی در مسیر رشد و شکوفایی مراکز علمی هم بهره برد لذا از مدير جديد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین انتظار داریم در تحقق رهنمودهای معظم له و اجرایی شدن دیدگاههای رئيس جمهور اقدام اساسی و منطقی را در دستور کار خود قر ار دهد و با استفاده از فرصتهایی که بسرعت در حال گذر است این دانشگاه را به جایگاه واقعی خود برساند. استاندار قزوین بیان کرد: اگر نمی توانیم در همه رشته ها خود را در عرصه بين الملل نشان دهیم قادریم در حوزه علوم انساني حرف خوبی برای جهان داشته باشیم. روزبه گفت: به دلیل پيشينه قزوين بايستي بتوانيم ددر گرایش هایی مانند هنر حرفي براي گفتن داشته باشيم و اگر واقع بينانه حرکت کنیم می توانیم خلاء ها را پر کنیم و با استفاده از فرصتی که دانشگاه در عرصه بين المللي برایمان ایجاد می کند بیشترین بهره ببریم. این مسئول یادآورشد: هیچ جایی بهتر از دانشگاه برای اثبات توانمندی های ادبی و علوم انسانی و هنر وجود ندارد لذا امیدواریم در دوره جدید از فرصت های مناسب ایجاد شده و بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات استانی و کشوری برای درخشش این دانشگاه استفاده شود.

استاندار قزوین گفت: همه همکانات و ظرفیت های دستگاههای اجرایی استان در اختیار این دانشگاه است و ما آمادگی کامل داریم برای اعتلای کمی و کیفی دانشگاه بین المللی قزوین مساعدت کنیم تا این مرکز علمی مانند ستاره ای درخشان در آسمان علم ودانش کشور پرتوافشانی کند. در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات چهار ساله عبدالعلی آل بویه رئیس سابق، سید ابوالحسن نائینی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین معرفی شد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن