تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابل یزد لوله تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل راهیان کرمانشاه: مقابل یزد لوله تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی راهیان کرمانشاه گفت: در دیدار امروز برابر یزد لوله تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.


ˈسلمان کریمیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیم راهیان پیش از دیدار برابر یزد لوله اظهار داشت: این مسابقه با توجه به شرایطی که در جدول داریم یکی از سخت ترین و حساسترین مسابقات ما خواهد بود و خوشبختانه بازیکنان نیز از همه لحاظ آماده انجام این بازی هستند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما پس از پیروزی ارزشمندی که هفته گذشته مقابل رقیب سنتی خود پاس همدان کسب کرد امروز با تمام قوا به مصاف یزد لوله ای خواهد رفت که در دیدار رفت ناباورانه موفق به شکست ما شد.
کریمی ادامه داد: خوشبختانه در طول هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و نداشتن هیچ بازیکن محرومی به دنبال کسب پیروزی در مقابل یزد لوله و گرفتن انتقام شکست دیدار رفت هستیم.
وی افزود: البته یزد لوله هم تیم بسیار خوبی است و نسبت به دور رفت پیشرفت بسیار خوبی داشته است، این تیم در نیم فصل چند بازیکن جدید به خدمت گرفت و توانست با کسب نتایج مناسب خود را از انتهای جدول به میانه های جدول بکشاند.
مدیرعامل راهیان کرمانشاه در ادامه از به راه افتادن فضای همدلی برای صعود راهیان به لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد و گفت: خوشبختانه امروز شرایطی ایجاد شده که به بازیکنان ما روحیه ای مضاعف داده و همه را به آینده تیم امیدوار کرده است.
کریمی خاطرنشان کرد: قرار است امروز در جلسه شورای شهر پاداش خوبی برای بازیکنان راهیان در صورت صعود این تیم به لیگ برتر تصویب شود و اعلام این خبر به اعضای تیم روحیه مضاعفی به آن ها داده است.
وی افزود: همچنین احتمالا در هفته جاری شاهد حضور آقای رضایی استاندار کرمانشاه بر سر تمرینات تیم راهیان خواهیم بود و این حضور می تواند در افزایش روحیه بازیکنان تیم در هفته های پایانی لیگ بسیار موثر باشد.
مدیرعامل تیم فوتبال راهیان همچنین از صدا و سیمای کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: صدا و سیما نه تنها بازی های راهیان را برخلاف بسیاری از استان های دیگر به صورت مستقیم پخش نمی کند بلکه حتی از پوشش خبری مسابقات راهیان نیز طفره می رود.
کریمی در پایان ضمن آنکه خواستار پیگیری این موضوع توسط مسوولین استان شد، از هواداران و مردم کرمانشاه خواست تا برای پیروزی و موفقیت این تیم در برابر یزد لوله دعا کنند.ک/3
7458/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن