تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورينيو: به دنبال برد مجدد منچسترسيتي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مورينيو: به دنبال برد مجدد منچسترسيتي هستيم
سرمربي پرتغالي تيم چلسي گفت که پس از برد مقابل تيم منچستر سيتي در رقابتهاي ليگ برتر انگليس دوست دارد تا بار ديگر تيمش در کمتر از يک ماه اين بار در رقابتهاي جام حذفي در برابر اين تيم به برتري برسد.

خوزه مورينيو در کنفرانسي خبري گفت:اگر اوضاع همانند بازي قبلي باشد در اين حالت ما قصد داريم تا براي برد تلاش کنيم خواه اينکه در برابر قدرتمندترين تيم کشور به ميدان برويم.روش ما مشابه خواهد بود و ما نمي خواهيم شاهد يک ديدار کسالت بار باشيم.ما به يک ديدار کسالت بار و ساکن نياز نداريم.من نمي دانم که احساس آنها چيست اما ما ديداري ساکن و کسالت بار نمي خواهيم.ما نمي خواهيم که براي يک تساوي تلاش کنيم و به استامفورد بريج برگرديم.

وي در واکنش به اظهارات اخير آرسن ونگر سرمربي فرانسوي آرسنال که گفته بود مورينيو از شکست مي ترسد ،گفت: همانطور که مي دانيد او متخصص شکست خوردن است اما من نيستم.بر فرض محال اگر هم او درست بگويد و من از شکست بترسم اين ترس سبب شده که من بيشتر اوقات شکست نخورم.شايد او درست بگويد اما من به شکست خوردن عادت ندارم.حقيقت اين است که وي يک متخصص است زيرا هشت سال است که حتي در آرسنال به هيچ جامي نرسيده است.اين يک شکست است و اگر من هشت سال پيش در چلسي اين کار را انجام مي دادم ، لندن را ترک مي کردم و ديگر باز نمي گشتم.

گفتني است در چارچوب دور يک هشتم نهايي رقابتهاي فوتبال جام حذفي انگليس موسوم به اف اي کاپ امروز شنبه منچستر سيتي ميزبان چلسي است، ساندرلند به ديدار ساوثهمپتون مي رود،شفيلد ونزدي تيم چارلتون را پيش رو دارد و کارديف سيتي با ويگان آتلتيک روبرو مي شود .

در بازيرهاي روز يکشنبه هم اورتون ميزبان سوانسي سيتي است و شفيلد يوناتيد با ناتينگهام فارست روبرو خواهد شد.در تنها ديدار روز دوشنبه هم برايتون به ديدار هال سيتي خواهد رفت.

شنبه 1392/11/26 08:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن