تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802776148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدید رویانیان به افشاگری علیه وزیر ورزش!!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



تهدید رویانیان به افشاگری علیه وزیر ورزش!!
مشخص نيست محمد رويانيان چرا نگران رسيدگي به حساب و كتاب و باشگاه پرسپوليس توسط وزارت ورزش است.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مشخص نيست محمد رويانيان چرا نگران رسيدگي به حساب و كتاب و باشگاه پرسپوليس توسط وزارت ورزش است و چرا هرچه به زمان اين رسيدگي نزديك‌تر مي‌شويم او برخي‌ها كه مشخصا اطرافيان وزير هستند را تهديد به افشاگري و روشنگري مي‌كند!   پس از آنكه روزنامه ورزشي وابسته به دولت در شماره آخر هفته خود از اعلام رقم دقيق بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس طي چهار روز آينده خبر داد، تعداد مصاحبه‌ها و پيغام‌هاي تهديدآميز رويانيان به اين و آن هم بيشتر شده است. سردار حتي بازيكنان پرسپوليس را تهديد مي‌كند كه در صورت ادامه مصاحبه‌ها عليه او ليست دقيق پرداختي‌ها به بازيكنان را منتشر كرده و در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهد.   مديرعامل مستعفي پرسپوليس اعلام كرده ليست كامل از پرداختي‌هاي ريز سه سال گذشته خود را آماده كرده و اگر لازم شود در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهد. مشخص نيست در ماجراي رسيدگي به پرونده بدهي‌هاي پرسپوليس و اعلام رقم دقيق آن چه مورد يا مواردي وجود دارد كه سردار نسبت به آن هشدار مي‌دهد و اعلام مي‌كند آماده است تا در صورت لزوم از خود دفاع كند. ماجراي پول‌هايي كه رويانيان مدعي است از جايي غير از دولت و منابع دولتي تامين كرده و در مورد آنها حاضر به پاسخگويي نيست هم خود نكته مبهمي است. بايد ديد تهديدها و لحن تند سردار نسبت به بعضي‌ها كه مشخص نيست چه كساني هستند و همچنين بازيكنان سرانجام چه تاثيري بر ماجراي رسيدگي و اعلام بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس دارد و آيا لازم مي‌شود سردار طبق تهديدي كه انجام داده ريز هزينه‌‌هايي كه در سه سال اخير انجام داده را رسانه‌اي كند يا خير.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس از نماينده تام‌الاختيار واگذاري سرخابي‌ها مي‌خواهد اجازه دهد نماينده‌اي هم از طرف خودش در جريان بررسي بدهي‌هاي باشگاه حضور داشته باشد.
رويانيان حضور يك نماينده را حق مسلم خودش مي‌داند:«آقایان باید عملکرد همه باشگاه‌های دولتی و وابسته به دولت را بررس کند، خیلی خوشحال می شوم اگر آقای خادم عملکرد مدیریت دو سال گذشته باشگاه پرسپولس را بررسی کند که در این صورت بررسی گردش مالی هم جزیي از آن است. البته شایسته‌تر از اینکه باشگاه پرسپولس، استقلال و سایر باشگاه‌های وابسته به دولت را سریعا بررسی کند، حق مسلم خویش می دانم تا در جریان هرگونه بررسی شخص بنده یا نماینده اینجانب باشید تا صداقت و جهت این اقدام هرچه بشتر نمایان شود.»
هرچه به زمان رسيدگي و اعلام بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس نزديك‌تر مي‌شويم لحن سردار هم تندتر مي‌شود. محمد رويانيان تهديد مي‌كند و هشدار مي‌دهد كه اگر لازم شود مسايلي را افشا خواهد كرد:«باید با هم صادق باشیم و رو به جلو حرکت کنیم و همه با هم برای آینده پرسپولیس گامی مفید برداریم، البته اگر بنا به تخرب آنان که عمری به عنوان سرباز خدمتگزار مردم بودند، باشد، برای هچ‌کس چیزی نمی ماند. البته من فعلا نمی خواهم حرف‌های اصلی خویش را بزنم، اما چنانچه لازم بدانم چیزهایی را از این فوتبال و عوامل اصلی تخریب پرسپولیس بازگو می کنم و بسیاری از دلایل اصلی و غده‌های سرطانی پرسپولیس را نشان خواهم داد که هواداران طی دو سال گذشته از این عوامل ضربه خورده‌اند.»
رويانيان از هواداران پرسپوليس مي‌خواهد در صداقت گفتار و رفتارش ترديد نداشته باشد:«البته هواداران که از بنده حمات کرده‌اند، به آنها عشق می ورزم و به آنها میگویم به صداقت آنچه انجام داده‌ام و گفته‌ام ایمان داشته باشند و شک نکنند که پرسپولس ناچار به تحول است که با اقدامات زیربنایی بر آن رقم خورده، حقایق گفته شده و خصوصا مواضع شفاف و روشن بنده در قبال رفتار دوگانه و ناپاک فوتبال که بارها در رسانه‌های ورزشی منعکس شده توجه شده است.»
او در اظهارنظري جالب و عجيب مدعي است تنها در مورد پولي كه از دولت گرفته حساب و كتاب پس مي‌دهد و پولي كه خودش درآورده را بايد به او برگردانند يا به خاطرش نه تنها حساب وكتاب نكنند بلكه تشكر هم كنند: «یک‌بار دیگر اعلام می کنم هر چقدر به ما پول داده‌اید از همان سوال کنید که چه شده است، هر پول را که در باشگاه در قالب کمک دولت، کمک کرده بودید و همچنین اسپانسر لباس و فروش بلیت و تبلیغات در دور میدان آزادی و حق پخش به ما داده‌اید، می توانید بازخواست کنید که چه شده است. اما بقیه پول را که ما هزینه کردیم شما باید به ما برگردانید، یا لااقل از ما تشکر کنید.»
    روزنامه گل 450




۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن