تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسیون اهالی فوتبال را تهدید کرد/ مصاحبه علیه مسوولان ورزش کشور، محرومیت یک تا چند ساله دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فدراسیون اهالی فوتبال را تهدید کرد/ مصاحبه علیه مسوولان ورزش کشور، محرومیت یک تا چند ساله دارد ورزش > مدیریت ورزش - سایت فدراسیون فوتبال نوشت:

رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ و دبیر کمیته اخلاق درباره جلسه هماهنگی ویژه مسئولین فدراسیون به نکاتی اشاره کرد.
حجت السلام علیرضا علیپور- رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ و دبیر کمیته اخلاق گفت: جلسه ویژه هماهنگی در محل فدراسیون فوتبال با حضور کفاشیان، آیت الهی، محمد نبی، بهروان، محمد زاده، حمیسی دپارتمان داوری و دپارتمان کمیته مسابقات تشکیل شد و تصمیماتی را درباره چگونگی کنترل و نظارت ویژه بر مسابقات باقیمانده گرفته شد.
وی گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ های فوتبال ایران در هفته های پایانی بوده و با لحاظ قرارداد فیمابین باشگاه بازیکن و مربی و رعایت حقوق متقابل کلیه بازیکنان، مربیان، مدیران تیم ها ملزم به همکاری کامل و مقرر در قرارداد با باشگاهها بوده و هر گونه عدم حضور در تمرینات ، عدم همراهی بازیکنان و مربیان با تیم هایشان در مسابقات، مصاحبه علیه باشگاه و مسئولین عالی رتبه ورزش کشور و تحریک به عدم حضور سایر بازیکنان در تمرین و مسابقه تیم مربوطه و همراهی نکردن تیم، تخلف محسوب شده و می تواند از مقدمات ورود به اقدام به تبانی محسوب و وفق مقررات موجبات محرومیت اشخاص را از یک تا چند سال فراهم آورد.
وی گفت: کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ های فوتبال و دبیر خانه کمیته اخلاق و اداره حراست مرتبا موارد مرتبط را رصد و موظف است گزارشات ارسالی را با قید فوریت پیگیری و برابر مقررات با متخلفین برخورد کرد.
علیرضا علیپور- رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ و دبیر کمیته اخلاق در پایان به همه اشخاص حقیقی و حقوقی فوتبال، گفت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی فوتبال با رعایت حقوق متقابل از اینگونه اقدامات به طور جدی اجتناب کنند و از مصاحبه بر عیله مسئولین باشگاه و مسئولین ورزش خودداری و طبق قرارداد تا پایان فصل نسبت به انجام وظایف خود پایبند باشند. بر همین اساس باشگاههای مربوطه نیز در اجرای تعهدات قراردادی خود با بازیکنان و مربیان نیز باید تمهیدات لازم را پیش بینی و اجرا کنند.
43 43



دوشنبه 21 بهمن 1392 - 18:36:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن