تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسسه فرهنگی ورزشی نام آوران قشقایی فارس افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

موسسه فرهنگی ورزشی نام آوران قشقایی فارس افتتاح شد شیراز - ایرنا - موسسه فرهنگی ورزشی نام آوران قشقایی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان ورزشی و اجرایی استان افتتاح شد.


به گزارش دریافتی شنبه ایرنا ، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بهره برداری از این باشگاه گفت:باشگاه داری کاری دشواراست ضمن اینکه ورزش با دشواری های خاص خود همراه است اما می توان با فرهنگ ورزشی و اخلاق پهلوانی به جایگاهی رسید که الگو برای سایرین باشد.
ضرغام صادقی تاکید کرد:امیدوارم تیم قشقایی نیز با تلاش دست اندرکاران خود به عنوان یک الگو به ویژه در زمینه اخلاقی به جامعه معرفی شود.
نماینده مردم فیروزآباد،قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی هم با ابراز خرسندی از راه اندازی باشگاه قشقایی گفت: این باشگاه می تواند تجلی فرهنگ این ایل بزرگ شود و به همگان نشان دهد که ایل قشقایی در تمامی زمینه ها از جمله ورزش می تواند درخشان ظاهر شود.
نادر فریدونی عنوان کرد: مجلس اهتمام خاص به امر ورزش دارد که در همین راستا در تعیین وزیر آن نیز بیشترین حساسیت را نسبت به گزینه های معرفی شده داشت،چرا که معتقد است میدان ورزش نباید میدان سیاسی کاری باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که مسوولان اجرایی و ورزشی استان در جهت ارتقا باشگاه قشقایی که می تواند به اعتلا فرهنگ عشایر کمک کند همکاری لازم را با دست اندرکاران این موسسه داشته باشند.
در این مراسم مهرداد طهماسبی از تیم قشقایی که رکورد دار 10کیلومتر روپایی زدن با توپ است به هنرنمایی با توپ پرداخت و علیرضا قشقاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی آرژانتین و تیم برق شیراز از آرم این باشگاه رونمایی کرد.ک/ 3
7368/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن