تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804081676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور روحانی برای تقدیر از معلم مریوانی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دستور روحانی برای تقدیر از معلم مریوانی

دستور روحانی برای تقدیر از معلم مریوانی
هنوز یک هفته از انتشار خبر تراشیدن موی سر یک معلم مریوانی برای ابراز همدردی با دانش آموز مبتلا به بیماری در یکی از مدارس شهرستان مریوان نمی گذرد که بر اساس اعلام استاندار کردستان، رئیس جمهور دستور داده که از این معلم به صورت ویژه تقدیر شود.
به گزارش نامه نیوز، محمد علی محمدیان معلم دبستان شیخ شلتوت مریوان برای ابراز همدردی با یکی از دانش آموزان خود که به دلیل ابتلا به بیماری و مصرف دارو موی سر خود را از دست داده بود، موی سرش را تراشید و در حالی که حدود یک هفته است که این خبر برای اولین بار در شبکه های اجتماعی و سپس رسانه های خبری مطرح شد، رئیس جمهور دستور داده است که از این معلم تقدیر شود.


این اقدام معلم مریوانی برای اولین بار در شبکه های اجتماعی منتشر شد و به فاصله کمی رسانه های مجازی و همچنین صدا و سیما نیز نسبت به تهیه گزارش از این کار اقدام کردند و در فاصله ای کوتاه این خبر در صدر اخبار کشور قرار گرفت و به فاصله یک هفته رئیس جمهور  دستور تقدیر از این اقدام را صادر کرد و همزمان مقرر شده هزینه های درمان این دانش آموز نیز تامین شود.


استاندار کردستان ضمن اعلام خبر دستور رئیس جمهور برای تقدیر از معلم مریوانی و تامین هزینه های مورد نیاز برای پیگیری و تامین هزینه های درمان دانش آموز بیمار مریوانی اظهار داشت: عصر جمعه از دفتر رئیس جمهور با من تماس گرفتند و اعلام شد که دکتر روحانی به محض رویت این خبر دستور داده است تا از این اقدام معلم مریوانی به صورت ویژه تقدیر و تشکر شود.


عبدالمحمد زاهدی بیان کرد: همزمان با این مهم رئیس جمهور دستور داده است که وضعیت بیماری دانش آموز مریوانی نیز پیگیری شود و هزینه های درمانی وی نیز تامین شود تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به درمان این دانش آموز نیز اقدام شود.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته بعد از دستور رئیس جمهور افزود: به محض اعلام دستور رئیس جمهور من با آقای محمدیان معلم مریوانی تماس گرفتم و به صورت تلفنی از وی تقدیر کردم که امیدواریم طی روزهای آینده نیز به صورت حضوری بتوانیم از این اقدام وی به عنوان یک الگو تقدیر کنیم.







استاندار کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص روند درمان دانش آموز مریوانی نیز گفت: در بیمارستان رازی تهران آزمایشات مختلفی بر روی این دانش آموز صورت گرفته است و خوشبختانه روند درمان وی رضایت بخش بوده و نکته قابل ذکر این است که وی هم اکنون در بیمارستان بستری نیست و در محل زندگی خود بوده و در مدرسه نیز حضور پیدا می کند.


وی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس جمهور به مسئولان بیمارستان نیز دستور داده شده است که مسائل درمانی این دانش آموز مریوانی به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته و اقدامات لازم در این خصوص نیز انجام شود.


زاهدی در پایان با اشاره به اینکه هزینه های درمان این دانش آموز مریوانی نیز تامین می شود، بیان کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور هزینه های مورد نیاز برای درمان این دانش آموز مریوانی نیز تامین می شود و انتظار داریم که با توجه به اقدامات صورت گرفته در کوتاهترین زمان ممکن شاهد رفع این بیماری باشیم.


محمدعلی محمدیان معلم پایه دوم دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان در خصوص اقدام خود برای تراشیدن موی سرش اظهار داشت: یکی از دانش‌آموزانم به دلیل داشتن بیماری سرطان و به هنگام مصرف دارو تمامی موهای سرش ریخت و از بین رفت و وی هر بار در کلاس درس و یا محیط مدرسه حاضر می شد مورد تمسخر دیگر دانش‌آموزان هم سن و سالش قرار می‌گرفت و به همین دلیل و در راستای همدردی با وی من هم تصمیم گرفتم تا موی سرم را تراشیده و خود را با وی همسان کنم.


به گزارش مهر، این معلم مریوانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هدف اصلی این حرکت نوعی همدلی با دانش‌آموزش محاسبه می‌شود ادامه داد: معلمی شغل انبیاست و کار اصلی وی ترویج اخلاق حسنه، آموزش و تربیت است و در این راه باید از تمام وجود مایه گذاشت، کودکان روحی لطیف و سرشار از محبت دارند که باید به آنها نحوه ابراز آن را یاد داد تا بتوانند در آینده نه چندان دور با ابراز به موقع این محبت و عشق به یاری همنوعان خود بشتابند.




1392/10/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن