تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801272122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای امنیت راههای توسعه همکاریهای امنیتی اتحادیه اروپا با سازمان ملل را بررسی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شورای امنیت راههای توسعه همکاریهای امنیتی اتحادیه اروپا با سازمان ملل را بررسی کرد سازمان ملل، ایرنا - اعضای شورای امنیت راههای همکاریهای امنیتی اتحادیه اروپا و نهادهای مختلف سازمان ملل به منظور تقویت امنیت و ثبات جهانی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


به گزارش ایرنا، اعضای شورای امنیت عصر جمعه به وقت محلی در نشستی با حضور بان کی مون دبیرکل سازمان ملل و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره آخرین تحولات و بحران های جهانی بحث و گفت وگو کردند.
در این نشست، راه های همکاری های سازمان های اتحادیه اروپا و سازمان ملل به مذاکره گذاشته شد و برای اولین بار اتحادیه اروپا و سازمان ملل توانستند به توافقی بر سر( دستور کار جلسه) برسند.
کاترین اشتون بر هدف مشترک اتحادیه اروپا و سازمان ملل برای حل مشکلات جهانی به ویژه تنش های کنونی در نقاط مختلف جهان تاکید کرد.
وی افزود : در نشست امروز درباره تحولات کشورهای جمهوری آفریقای مرکزی، ساحل آفریقا، سومالی و کوزوو و همچنین ادامه مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با ایران بحث و تبادل نظر شد.
کاترین اشتون در پایان اظهار امیدواری کرد که همکاری های بیشتر اتحادیه اروپا و سازمان ملل نقش مهم و برجسته تری در حل بحران های جهانی ایفا کند.
بان کی مون نیز با استقبال از گسترش همکاریهای امنیتی بین اتحادیه اروپا و نهادهای مختلف سازمان ملل، گفت : اقدام مشترک ما می تواند تاثیر شگرفی برای حل بسیاری از مناقشات جهانی به همراه داشته باشد.
دبیر کل سازمان ملل اظهار داشت جلوگیری از درگیری، حفظ صلح، میانجی گری، پیشنهاد برای خاتمه درگیری ها اهدافی پیچیده و سخت می باشند که با همکاری دو جانبه نهاد های مختلف راه رسیدن به این اهداف دشوار را آسان می کند.
وی تاکید کرد که آغاز همکاری های گسترده تر بین سازمان ملل و اتحادیه اروپا عصر جدیدی را درخصوص برقراری ثبات و امنیت در سطح بین الملل به وجود خواهد آورد.
اروپام 1908
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن