تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819959355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم گزینه های آمریکا را در 22 بهمن زیر پا له کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بافق : مردم گزینه های آمریکا را در 22 بهمن زیر پا له کردند یزد- ایرنا - امام جمعه بافق گفت : ملت ایران در راه هپیمایی با شکوه 22 بهمن گزینه های روی میز آمریکا را زیر پا له کرد .


به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید جواد سلیمانیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن ماه نشان داد که هیچ کدام از انقلاب های دنیا تا اینقدر پشتوانه مردمی نداشته و نخواهد داشت .
امام جمعه بافق، انقلاب اسلامی ایران را یک رویداد بی نظیر قرن بیستم خواند و گفت: رهبریت بی بدیل امام خمینی (ره) ،اتکال به خدا و ایمان مردم بزرگترین عامل پیروزی این انقلاب بود .
وی به تهدیدات دشمن و به رخ کشیدن گزینه های آمریکا جهانخوار اشاره کرد و یادآور شد : حضور گسترده و با شکوه مردم در یوم ا... 22 بهمن این گزینه های کذایی را بایگانی و بی اثر کرد .
امام جمعه بافق تصریح کرد: حضور پرشور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب، رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ، تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی(ره) و جمایت از رهبریت مقام معظم رهبری بود .
وی خاطرنشان کرد: این حضور گسترده نماد بصیرت، وحدت ملی، پیوستگی و آمادگی مردم در مقابل توطئه های دشمنان نظام و در هم پیچیدن گزینه های روی میز آمریکاست .
حجت الاسلام سلیمانی تحریم های غرب علیه ایران را پدیده نوظهوری ندانست و افزود: دولت و ملت ایران 35 سال است که با اقتدار مقابل تحریم های آمریکا و متحدانش مقاومت و ایستادگی می کنند.
خطیب جمعه بافق تصریح کرد: تهدیدهای همه جانبه غربی ها در دوران بعد از پیروزی انقلاب نه تنها باعث خلل در پیشرفت نظام جمهوری نشده بلکه مردم از آنها به عنوان فرصت اسفاده کرده و به موفقیت چشمگیر نائل آمده اند.
وی تأکید کرد : اگر سران آمریکا و دیگر مستکبران تهدیدات و گزینه های روی میز را حربه کرده و قصد تسلیم کردن مردم و دولتمردان را دارند، باید بدانند کشور ایران 75میلیون گزینه کوچک و بزرگ را روی میز انقلاب اسلامی دارد .
سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران ثابت کرد که در همه صحنه با حضور خود پشیبان دولت و نظام است، افزود: دولتمردان هم باید ضمن احترام و عزت به مردم مشکلات معیشتی آنها را بر طرف کنند .
وی همچنین سیره و سبک زندگی چهارده معصوم(ع)، را یادآور شد و ادامه داد: ائمه اطهار در زندگی خود شاخص هایی چون حسن خلق و محبت را معین کرده اند که قطعا این دو عامل سبب می شود که قلب ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
روز قیام مردم شجاع تبریز و روز روحانیت و فرا رسیدن سالروز صدورحکم تاریخی امام خمینی(ره) علیه یاوه گویی های سلمان رشدی ملعون، از جمله مباحثی بود که حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آنها پرداخت .
شهر بافق با جمعیتی افزون بر 40 هزار نفر در فاصله 120 کیلومتری جنوبشرقی یزد واقع شده است.ک2
7543/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن