تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818884805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پرشور مردم در 22بهمن ،یاوه گویی وزیر خارجه آمریکا را خنثی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور پرشور مردم در 22بهمن ،یاوه گویی وزیر خارجه آمریکا را خنثی می کند یزد- ایرنا - امام جمعه بافق گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن و مشارکت خودجوش ملت ایران در این روز یاوه گویی های سران آمریکایی را خنثی خواهد کرد .


به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدجوادسلیمانیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق ، با تبریک ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) به سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا و معاون یاوه گویش اشاره کرد و افزود: مقامات آمریکایی گرچه در بیش از 35 سال گذشته از این حرف های پوچ زیاد زده اند ولی گوش به زنگ باشند که مردم غیور ایران اسلامی باحضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های اخیر آنها را خواهند داد .
امام جمعه بافق، ملت ایران را پشتوانه مستحکم نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دانست و گفت: نظامی که از حمایت های همه جانبه مردمش برخوردار باشد مقابل سلطه گران و کشورهای استعمارگر خواهد ایستاد.
وی تصریح کرد: راه خنثی کردن حرف های یاوه وزیر امور خارجه آمریکا و خانم شرمن ، حضور پرشور مردم در همه عرصه ها و اطاعت و پیروی از خط رهبری و رهنمود های ولی فقیه است.
امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمعیت 35 میلیونی ایران پیش از انقلاب و مقایسه فروش نفت در رژیم سابق خاطرنشان کرد: فروش نفت در آن مقطع 4 میلیون بشکه بوده و الان پس از 30 و اندی سال این رقم کمی بیش از دو میلیون بشکه بوده که میزان 950 هزار بشکه به فروش رسیده و بقیه به مصرف داخلی می رسد.
حجت الاسلام سلیمانی به تشکیل بنیاد پهلوی در سال 1337 هم اشاره کرد و افزود: تمام کارخانه ها، صنایع معدنی، ساختمان سازی، اتوموبیل سازی، بیمه ای و بانک ها و 23 هتل درآمدزا و همچنین 25 واحد کشت و صنعت و 10 کارخانه سیمان، سالانه 3 میلیارد درآمدشان را به حساب این بنیاد که در اختیار خاندان پهلوی بود واریز می شد .
امام جمعه بافق، فساد مالی، اخلاقی و وطن فروشی نظام پهلوی، را یادآور شد و ادامه داد: سالانه دو میلیارد دلار از درآمد نفت به حساب خاندان پهلوی ریخته می شد .
وی ، جشن های دو هزار و پانصد ساله و هزینه 100 میلیون دلاری آن را خاطرنشان کرد و گفت: با وجود در آمد چهار میلیون بشکه ای نفت در دوره پهلوی بسیاری از شهرهای ایران از برق و آب آشامیدنی سالم محروم بودند در حالی که اکنون تمام نقاط کشور دارای برق و آب آشامیدنی هستند و روستاهای بالای 15 خانوار از نعمت تلفن برخودارند.
حجت الاسلام سلیمانی، واگذاری برخی نقاط و سرمایه های ایران به بیگانگان را از دیگر خیانت های رژیم پهلوی دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) با دیدن این واقعیت ها برای مبارزه با شاه اقدام کرد و خوشبختانه اکنون نظام اسلامی و مسئولین در خدمت مردم هستند.
گرامیداشت سالروز بیعت همافران با امام(ره) و شکست حکومت نظامی، تسلیت درگذشت حضرت معصومه(س) از دیگر مباحثی بود که حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آنها پرداخت.ک2
7543/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن