تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه انزلی: مردم ما همواره بر عهد خود با امام (ره) پایبندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه انزلی: مردم ما همواره بر عهد خود با امام (ره) پایبندند انزلی - ایرنا - امام جمعه بندرانزلی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تقدیر از مردم برای شرکت در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : ملت بزرگ ایران همواره بر عهد و پیمان خود با امام (ره) و رهبری پایبند هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ سید داوود موسوی ˈ اظهار کرد: در روزهایی که غرب، ایران اسلامی را با گزینه های خود تهدید می کند ، مردم قهرمان ایران مراسم 22 بهمن را باشکوه تر از گذشته برگزار کردند .
وی افزود : این راهپیمایی با شعار من انقلابی ام برگزار شد تا به یاوه گویان نشان دهد که این مردم نه تنها از گزینه های آنان هراس ندارند بلکه همچنان پیرو آرمان های حسینی هستند و از آرمان های انقلاب، امام و شهدا با جان و دل حراست می کنند.
وی با اشاره به این سخن رییس جمهوری که آنها که روی میزشان گزینه تهدید وجود دارد نیازمند عینک جدید هستند، خاطرنشان کرد : اگر کوچکترین تهدیدی علیه ایران اسلامی شود، تمامی منافع امریکا در دنیا به خطر خواهد افتاد .
خطیب جمعه انزلی در ادامه با اشاره به صدور فرمان حضرت امام علیه سلمان رشدی در تاریخ 25 بهمن گفت : این حکم پایه های استکبار را به لرزه در اورد و قدرت و عظمت اسلام را به رخ جهانیان کشاند و بعد از سالها همچنان برقرار است .
وی همچنین با اشاره به اول اسفند سالروز شهادت شهید محلاتی نماینده حضرت امام در سپاه و روز روحانیت و دفاع مقدس گفت : ایران اسلامی بیش از چهار هزار شهید روحانی دارد که اگر به این آمار توجه کنیم، می بینیم همیشه روحانی ، دانشجو و فرهنگی در دفاع از اسلام و آرمانهای دینی پیشقدم بوده و حتی از اهدای جان خود دریغ نکرده است .
موسوی با اشاره به تحولات جهان اسلام اضافه کرد: جهان اسلام هنوز در آتش برادر کشی و بی غیرتی و بی دینی می سوزد.
وی افزود: وهابی ها و سلفی ها در لبنان ، عراق و سوریه به قتل عام مشغولند و در بحرین نیز شاهدیم چگونه برخورد تبعیض آمیز حاکم است .
امام جمعه بندرانزلی در خاتمه اظهار کرد : انشاء الله هرچه زودتر با ظهور حضرت حجت(عج) این خونریزی ها و نابسامانی ها به پایان برسد و جهان روی عدل را ببیند.ک/2
620/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن