تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ارومیه: مردم در 22 بهمن ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ارومیه: مردم در 22 بهمن ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم ایران در راهپیمایی های 22 بهمن ولایتمداری، آزادگی و بلوغ سیاسی خود را در معرض دید جهانیان گذاشتند.


حجت الاسلام والمسلمین ˈسید مهدی قریشیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه در مصلای امام خمینی(ره)، افزود: این حضور پرشور نشان داد که مردم ایران با تمام توان مطیع اوامر رهبری بوده و هستند.
وی اضافه کرد: پیام اصلی این حضور پرشور این بود که آمریکا نمی تواند و نخواهد توانست هیچ غلطی در خصوص ایران و ایرانی انجام دهد.
وی در ادامه با تاکید بر تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش در راستای توسعه کشور را از جمله منویات معظم له برشمرد و اظهار کرد: ایشان همیشه ملت ایران را لایق بهترین ها و بالاترین ها دانسته اند که باید با تلاش همگانی این منویات ایشان را به منصه ظهور برسانیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به برخی سخنان مقامات آمریکایی در خصوص ایران اسلامی، ادامه داد: آنها بر خلاف گفته هایشان می خواهند ایران را ساقط کنند ولی نمی توانند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر می توانستند این کار را می کردند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با رد برخی تلاش ها در خصوص دوست جلوه دادن آمریکایی ها با ملت ایران، افزود: مگر می شود مصیبت ها و بلاهای متعدد که با رهبری آمریکا بر سر ما آمده را فراموش کنیم؛ آنها در سال های گذشته، اقدامات بسیار زیادی در دشمنی با ما انجام داده اند.
وی در خطبه نخست نیز با اشاره به ثبت شدن تمامی اعمال فردی و اجتماعی در نامه اعمال انسان گفت: این اعمال و آثار آنها بدون کوچکترین اشتباهی ثبت می شوند و در قیامت برای خود ما ارائه خواهند شد.
وی افزود: اعمال مسئولان و مدیران به دلیل آثار وضعی بسیار زیاد آنها و تاثیراتی که بر جامعه دارند بسیار پررنگ تر است و باید مسئولان در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشند.
8136/583/508
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن