تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رشت: مردم در22بهمن نشان خواهند داد از انقلاب خسته نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه رشت: مردم در22بهمن نشان خواهند داد از انقلاب خسته نیستند رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مردم ایران با شرکت در راهپیمایی عظیم سراسری 22بهمن به جهانیان نشان خواهند داد از انقلاب و راه امام(ره) خسته نیستند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈزین العابدین قربانی ˈ در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت افزود: مردم بار دیگر به عنوان یک تکلیف الهی در راهپیمایی 22بهمن امسال شرکت کرده و حضور گسترده خود را اعلام خواهند کرد.
وی روز 22بهمن را روز بزرگی در تاریخ ایران دانست و افزود: در چنین روزی، بنیان مکتب عدالت مطلقه ریخته شد و بساط ظلم و بی عدالتی ار بین رفت و باگرامیداشت این روز و ادامه دادن راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این عدالت در جامعه حاکم می شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رژیم پهلوی نماد ظلم، جنایت و گناه در کشور بود و بی حجای و بی بندو باری را رواج می داد و این رژیم عزای امام حسین (ع) را تعطیل می کرد و علمای موثر را خانه نشین کرد و بسیار از شخصیت های بزرگ و روحانیان را یا به زندان انداخت و یا زجرکش کرد.
وی اظهار کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران وابسته به غربی ها بود و از خود اراده ای برای تغییر کشور نداشت و نمایندگان مجلس منتخب مردم نبودند و خود شاه مملکت نیز دست نشانده بیگانه بود.
خطیب جمعه رشت یادآورشد: امروز ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از قدرت های بزرگ در جهان تبدیل شده و جزء هشت کشور جهان از نظر علمی است و در تمامی رتبه های علمی و توسعه جایگاه بالایی دارد.
وی در بخشی دیگر از سخنانش به توزیع سبد کالا اشاره و اظهار کرد: هدف نظام با توزیع سبدکالا کمک به یک عده ای که نیازمند واقعی هستند، بود، ولی رسانه های بیگانه تبلیغات وسیعی را علیه آن به راه انداختند.
آیت الله قربانی تصریح کرد: رییس جمهوری با عذرخواهی مودبانه از مردم در صدد رفع نقص آن بر آمد.
وی عجله مردم برای حضور در صف دریافت کالا و عدم توزیع این کالا در بازار را از جمله نواقص این طرح دانست و یادآور شد: رییس جمهوری با ادب خود و عذرخواهی از اشتباهی که اگر بوده تمامی تبلیغات منفی رسانه های بیگانه را خنثی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه خطبه های نمازجمعه به بارش برف اخیر و مشکلات ناشی از آن اشاره کرد و افزود: برغم اینکه این برف خسارت های فراوانی وارد کرد اما در استان مردم قطعی گاز ، برق و آب را احساس نکردند و مسوولان با زحمات شبانه روزی در صدد رفع مشکلات مردم برآمدند.
آیت الله قربانی با مقایسه دو برف سنگین سال های 83و 86 با برف امسال در خصوص کمبود بعضی از امکانات انتقاد کردو ادامه داد: در استان دو دستگاه برف خور وجود داشت که یکی از آنها خراب بود.
وی به مسوولان توصیه کرد که قبل از وقوع اینگونه حوادث پیشاپیش نیازمندی های استان را پیش بینی و نسبت به فراهم کردن امکانات مورد نیاز باید اقدام نمایند.
وی اظهار کرد: دکتر نوبخت معاون برنامه ریزیی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با ارسال نامه به نمازگزاران رشت اعلام کرد؛ به عنوان نماینده رییس جمهوری ماموریت دارد تا گرفتاری های ناشی از برف زدگی را بر طرف کند و مردم در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند.
امام جمعه رشت از معاون رییس جمهوری خواست برای رفع مشکلات استان گیلان از انجام امور مقطعی خودداری کرده و با توجه به موقعیت خود و دولت دکتر روحانی برای رفع مشکلات این استان اقدامات اساسی و زیربنایی انجام دهند.
وی همچنین با گرامیداشت روز نیروی هوایی و روز اعلام همبستگی نیروی هوایی با انقلاب و اطاعت از ولی فقیه در 19بهمن سال 57 از رشادت های این نیرو در جنگ تحمیلی نیز قدردانی کرد.ک/2
619/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن