تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع کارگران پتروشیمی همزمان با سفر روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تجمع کارگران پتروشیمی همزمان با سفر روحانی

تجمع کارگران پتروشیمی همزمان با سفر روحانی
حدود هزار نفر از کارگران پیمانی پتروشیمی رازی صبح امروز، هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به خوزستان، برای چهارمین بار طی دو هفته اخیر در مقابل دفتر مرکزی تجمع کردند.
به گزارش نامه نیوز، نماینده کارگران پتروشیمی رازی در چهارمین تجمع اعتراض‌آمیزشان طی دو هفته اخیر که صبح امروز بیرون از محل کارخانه صورت گرفت، خواستار حضور «روحانی» در منطقه صنعتی بندر امام و آگاهی از مشکلات کارگران پیمانی شدند.

نماینده کارگران پتروشیمی رازی که نخواست نامش فاش شود، تجمع امروز کارگران را به دلیل سفر رئیس جمهور به خوزستان متفاوت با سایر تجمعات دو هفته اخیر خواند و گفت: کارگران پیمانی پتروشیمی رازی انتظار دارند روحانی به بندر امام نیز سفر کند و از نزدیک با مشکلات کارگران پیمانی آشنا شود.


او مطالبه کارگران را رفع تبعیض حقوق کارمندان رسمی با کارگران پیمانی خواند و گفت: بعد از تجمع حدود هزار نفر از کارگر این مجتمع در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته و تجمع روز یکشنبه (۲۲ دی ماه)، هنوز هیچ یک از مسئولان پتروشیمی پاسخگوی مطالبات کارگران نشده‌اند.


این کارگر گفت: عصر دیروز (دوشنبه ۲۳ دی) بعد از گذشت دو هفته از اعتراضات صنفی کارگران پتروشیمی، کارفرمای اصلی پتروشیمی رازی به همراه سایر نمایندگان کارفرمایی جلسه‌ای مشترک با نمایندگان کارگری برگزار کردند.


به گزارش ایلنا،او در خصوص نتیجه مذاکرات دیروز نمایندگان کارگران پیمانی با کارفرما گفت: کارگران پیمانی از جلسه دیروز نتیجه‌ای نگرفتند و او فرصت خواست در این زمینه با اعضای هیئت مدیره پتروشیمی رازی که در کشور ترکیه زندیگی می‌کنند مذاکره کند.




1392/10/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن