تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819090982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصدوميت چند هفته اي ووچينيچ


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مصدوميت چند هفته اي ووچينيچ
يوونتوسي ها در چند هفته آتي قادر به استفاده از ميرکو ووچينيچ نخواهند بود؛ چرا که در جلسه تمريني روز پنجشنبه يووه زانوي پاي او پيچ خورد و او چندهفته اي از ميادين ورزشي به دور خواهد بود.

به احتمال قريب به يقين اين مهاجم مونته نگرويي شانس حضور در هر دو بازي رفت و برگشت تيمش در مرحله حذفي ليگ اروپا مقابل ترابزونسپور را از دست خواهد داد و در مصاف هاي يووه در سري آ مقابل تورينو و کيه وو نيز غايب خواهد بود.

بعد از انجام اسکن هاي لازم برروي زانوي ووچينيچ 30 ساله مشخص شد که ليگامنت زانوي او آسيبي نديده و مينيسک او کمي مشکل پيدا کرده.

درطول اين فصل ووچينيچ تلاش زيادي براي راهيابي به ترکيب اصلي تيمش انجام مي دهد و انتظار مي رفت که در بازار نقل و انتقالات زمستاني يووه را ترک کند وحتي جداي از ساير بازيکنان تيمش به تمرين مي پرداخت.

او در بازار زمستاني پيشنهاد انتقال به زنيت سنت پترزبورگ را رد کرد و اين درحالي بود که آرسنال و اينتر هم به دنبال جذب او بودند. او در مجموع درطول اين فصل در 4بازي سري آ براي تيمش به ميدان رفته و تنها 2 گل زده است و سرمربي يووه،يورنته و کارلوس تبس را به او ترجيح مي دهد.

جمعه 1392/11/25 11:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن