تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان ها در هفته گذشته/ حماسه یگانگی در فجر انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان ها در هفته گذشته/ حماسه یگانگی در فجر انقلاب استان ها – ایرنا- هفته گذشته اوج یگانگی مردم ایران در دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن متجلی شد.


مردم ایران که با انقلاب خود، الگوی نوینی از زندگی را به جهان عرضه کرده اند، در این راهپیمایی برآرمان های حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.
اواخر هفته گذشته خبر مربوط به اقدام تروریستی گروهک موسوم به جیش العدل و ربودن سربازان ایرانی در سیستان و بلوچستان موجب تنفر و اعلام همدردی مردم با سربازان مرزدار ایران شد.
** آب، برق و محیط زیست
اصفهان- غلامرضا حیدرپور معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: ذخیره آب سد زاینده رود به 113 میلیون مترمکعب رسیده که کمترین رقم در طول حدود 40 سال بهره برداری از این سد است.سد زاینده رود در 110 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد و حجم مخزن آن یک میلیارد و 450میلیون متر مکعب است.ساخت این سد در سال 1346 آغاز شد و در سال 1349به پایان رسید.
بوشهر - حسین درخشنده رییس نیروگاه اتمی بوشهر یکشنبه گفت: این نیروگاه در یک سال گذشته حدود هفت میلیارد کیلووات ساعت برق تولید کرده است و پس از هفت هزار ساعت کارکرد موثر برای نخستین تعویض سوخت، خاموش شده است.
قزوین- معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست گفت: شیوه های نادرست زندگی در برخی حوزه ها که زیبنده فرهنگ ما نیست ،آسیب های جدی به محیط زیست کشور وارد ساخته است.وی سه شنبه شب درقزوین افزود: یکی از این شیوه های نادرست، مصرف بی رویه انرژی در همه بخش ها اعم از خانگی، اداری و خدمات، صنعت و کشاورزی می باشد که علاوه بر لطمات اقتصادی موجب ایجاد آلودگی و وارد آمدن آسیب به محیط زیست شده است.پس از پیگیری های فراوان، وزارت نفت پذیرفته است که بنزین با ترکیبات پتروشیمی که عامل بسیاری از آلاینده ها است از چرخه تولید حذف شود.
بجنورد - مرتضی خسروی مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان شمالی یکشنبه گفت: دفتر نمایندگی عمران سازمان ملل در ایران 300 هزار دلار برای اجرای طرح حفاظت از گونه کمیاب یوزپلنگ آسیایی در منطقه میاندشت جاجرم در این استان اختصاص داد.طی 12 سال اخیر هیچ ردی از شکار یوز آسیایی در میاندشت جاجرم مشاهده نشد.
شهرکرد- مهناز مظاهری اسدی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شمار تشکل های زیست محیطی در سال های اخیر در کشور کاهش یافته ودر 9 سال اخیر نزدیک به 200 انجمن محیط زیستی در کشور غیرفعال شده است.
وی بدون ذکر دلیل ادامه داد: در این مدت تعداد انجمن های محیط زیستی از 620 انجمن فعال به 428 انجمن کاهش یافته است.
شیراز-مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس روز یکشنبه گفت: شمارش حیات وحش در سالجاری نشانگر افزایش 13 درصدی حیات وحش در پارک ملی بمو شیراز نسبت به پارسال است.
حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود:در بازشماری حیات وحش که بتازگی انجام شده در این پارک دو هزار و 559 راس کل، بز ، قوچ و میش مشاهده شده است که در سرشماری صورت گرفته توسط استان نیز تعداد دو هزار و 445 کل و بز و قوچ و میش گزارش شده بود.
** هوا و گاز دلایلی برای تعطیلی مدارس
اراک - روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرهای اراک و شازند ،یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.
مشهد-حسین محمدزاده کارشناس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به دلیل کاهش فشار گاز و برودت هوا مدارس سه شهرستان در این استان
** بی کیفیتی برخی داروها تایید شد
سمنان - سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پایین خواندن کیفیت برخی از داروها گفت: از معاونت غذا و دارو خواسته شده تا ارتقای کیفیت داروها مورد توجه و تاکید قرار گیرد.وی سه شنبه دراستان سمنان گفت: حرف و حدیث درمورد کیفیت داروها زیاد است اما آنچه واقعیت دارد اینکه کیفیت برخی داروها خیلی مطلوب نیست.
** رییس و معاون رییس دولت دهم
شهرری - محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق گفت : کار دانشگاه ایرانیان در حال پیگیری است و درست می شود.شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت دهم ، ۲۵ خرداد ماه 92 در آخرین جلسه این شورا با درخواست او برای تاسیس دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان موافقت کرد .سایت این دانشگاه چندی پیش اعلام کرد جلسه هیات امنای این دانشگاه با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات وفناوری برگزار شد اما روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که این وزارتخانه نماینده ای در هیات امنای دانشگاه ایرانیان ندارد.
شهرری - محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری در دولت دهم گفت: من در خصوص پرونده احمدی نژاد در دادگاه از هیچ چیز خبر ندارم.وی دوشنبه اظهار داشت: مردم و شما خبرنگاران از همه مسائلی که در دنیا وجود دارد دست برداشته اید و فقط به این موضوع (پرونده احمدی نژاد) می پردازید. بنده نیز چون بعد از دولت دهم پرونده قشنگی در دادگاه دارم در باره این مسائل صحبتی نمی کنم ، هرکس که خالصانه کار می کند مانند من و احمدی نژاد باید بعد از اتمام کار خود دادگاهی شویم.
675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن