تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن نيلوفران آزاد در منطقه آزاد انزلي | مرجع جاذبه های گردشگری ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیری در ایران: تاریخ خبرخ : 1392/11/25 – سرپرست معاونت فرهنگي ، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي از برگزاري جشن معرفي و تجليل هنرمندان ، شاعران و فرهنگ مداران گيلان با عنوان نيلوفران آزاد در تاريخ 27 بهمن در سالن اجتماعات ستاره شمال اين منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد ضياء الدين شفيعي با بيان اين که منطقه آزاد انزلي نيازمند حرکتي نوين در پهنه ادبيات، هنر و فرهنگ است، افزود: جشن نيلوفران آزاد آغاز فصلي جديد از فعاليت هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي منطقه است.
وي، گيلان را سرزمين باليدن ها و روييدن هاي فرهنگي، ادبي و هنري دانست و تصريح کرد: جشن نيلوفران آزاد فضاي گرد هم آمدن اهالي فرهنگ، ادب و هنر و ارائه تجربيات پيشکسوتان اين عرصه به نسل جوان را فراهم مي کند.
شفيعي افزود: نمايندگان گروه هاي هنري مختلف از جمله ادبيات “در دو وجه شعر و داستان” موسيقي، عکاسي، هنرهاي تجسمي، سينما، تئاتر و ساير بخشهاي فرهنگي هنري در اين جشن حاضر شده و به ارائه نمونه هايي از آثارشان خواهند پرداخت.
سرپرست معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي، اجراي دو اثر زنده توسط يکي از پيشکسوتان هنر موسيقي کشور را از جاذبه هاي جشنواره ˈنيلوفران آزادˈ عنوان کرد.
وي حضور شاعران مطرح گيلاني را يکي از امتيازات اين جشنواره اعلام و شعر خواني شاعران گيلاني گيلکي سرا و فارسي سرا، نمايش کليپي از آثار يکي از عکاسان مطرح گيلاني در سطح ملي و بين المللي را از بخشهاي ديگر جشنواره عنوان کرد.
سرپرست معاونت فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي از برگزاري قريب الوقوع جلسات هفتگي و ماهانه اهالي فرهنگ و ادب در منطقه آزاد انزلي خبر داد و متذکر شد: منطقه آزاد انزلي با رويکردي جديد اقدام به ايجاد شرايطي کرده تا هنرمندان و اديبان با شوق و ذوق به تعامل با يکديگر بپردازند و با همفکري و تامل، فرهنگ و هنر مترقي اين سرزمين را در سطحي که واجد و شايسته آن هستند، در عرصه هاي ملي و فراملي باز بتابانند.

cms Contents I Images 1318384 برگزاري جشن نيلوفران آزاد در منطقه آزاد انزلي

star برگزاري جشن نيلوفران آزاد در منطقه آزاد انزلي

loading برگزاري جشن نيلوفران آزاد در منطقه آزاد انزلي
این مطلب را به لیست مطالب مورد علاقه خودتون اضافه کنید" rel="nofollow">این مطلب را به لیست مطالب مورد علاقه خودتون اضافه کنید





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیری در ایران]
[مشاهده در: www.seeiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن