تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803815113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبزوار تحمل شکست برابر گسترش فولاد را نداشت/ قضاوت داور بین المللی متعادل بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی صائبی: 
سبزوار تحمل شکست برابر گسترش فولاد را نداشت/ قضاوت داور بین المللی متعادل بود
تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه تیم ثامن الحجج سبزوار تحمل شکست برابر تیمش را نداشت، گفت: بازی ما را داوری قضاوت کرد که مهم ترین بازی های لیگ برتر را سوت می زند.



فرید صائبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی نیمه تمام امروز دو تیم مدعی گسترش فولاد تبریز و ثامن الحجج سبزوار اظهار کرد: بازیکنان ما در این دیدار با قدرت تمام بازی بسیار عالی را برابر تیم سبزوار انجام دادند و ما توانستیم که ست های اول و دوم را برابر حریف پیروز شویم، اما در ست سوم شاهد اقدامی از سوی تیم ثامن الحجج شدیم که باعث تاسف شد.
 
وی ادامه داد: در میانه های ست سوم و در حالیکه فاصله امتیازی ما با با تیم حریف زیاد شده بود و تقریبا پیروزی سه بر صفر گسترش فولاد حتمی شده بود، آنها به نشانه اعتراض به داوری زمین مسابقه را ترک کردند که به نظر من کار درستی نبود. ما از حریف پیش بودیم و داوری بازی هم شرایط متعادلی داشت.
 
صائبی گفت: در خصوص این اقدام تیم ثامن الحجج باید کمیته انضباطی تصمیم بگیرد و ما انتظار داریم که حق به حقدار برسد و می دانیم که اینگونه هم خواهد شد.
 
وی در خصوص نوع قضاوت داوران این بازی عنوان کرد: آقای فیروزی از داوران بین المللی کشورمان است که بازی های مهم لیگ برتر را سوت می زند و اگر اعلام خطاها را در نظر بگیریم، باید بگویم که اعلام خطا به هر دو طرف بوده و اینگونه نبوده که فقط خطاهای تیم سبزوار را بگیرد.
 
سرمربی تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: به نظر من تیم ثامن الحجج سبزوار به عنوان صدرنشین لیگ انتظار و تحمل شکست برابر گسترش فولاد را نداشت اما در ورزش برد و باخت وجود دارد و ما نباید از واقعیت های ورزش فرار کنیم.
 
وی افزود: گسترش فولاد جدی ترین رقیب برای تیم ثامن الحجج است و با امتیازات این بازی می توانیم به فاصله یک امتیازی صدر جدول برسیم.
 
صائبی گفت: برای قهرمانی در لیگ امید داریم و در صورتیکه نتایج بازی های باقی مانده به نفع ما باشد، می توانیم به این عنوان مهم دست پیدا کنیم.
 
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ثامن الحجج سبزوار به عنوان دو تیم مدعی و بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور از ساعت 15 امروز در سالن صدرا تبریز آغاز شده بود که در ست سوم این بازی و در حالیکه دو ست قبلی را تیم گسترش فولاد از حریف صدرنشین خود پیش بود، تیم ثامن الحجج به نشانه اعتراض به نحوه قضاون فیروزی داور این مسابقه از زمین بازی بیرون رفت تا این دیدار نا تمام باقی بماند.
 
گسترش فولاد با امتیازات این بازی می تواند به فاصله یک امتیازی تیم سبزوار در صدر جدول برسد. هم اکنون و بدون احتساب بازی نیمه تمام دو تیم، ثامن الحجج سبزوار با 27 امتیازی در صدر جدول قرار دارد و تیم گسترش فولاد با 23 امتیاز در خانه دوم ایستاده است.
 



۱۳۹۲/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن