تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي و معدني گیلان در رشت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان امروز:
نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي و معدني گیلان در رشت برگزار شد
رشت - خبرگزاری مهر: نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي و معدني گیلان طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس پارک علم و فناوری ، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و جمعی از مسئولان در رشت گشایش یافت.



به گزارش خبرنگار مهر،  رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان عصر پنجشنبه در حاشیه این مراسم گفت:  نمايشگاه مزبور از  24 تا 27 بهمن ماه امسال در محل دائمي نمايشگاه هاي استان برگزار مي شود.

علی منتظری افزود: شهروندان مي توانند در ايام مربوطه از ساعت 3 عصر تا 10 شب از این نمايشگاه بازديد کنند.

وی  اذعان داشت: در نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي و معدني كه با مشاركت بيش از 100 واحد توليدي شاخص در 150 غرفه داير مي شود آخرين دستاوردهاي حوزه صنعت و معدن استان در معرض ديد شهروندان قرار مي گيرد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان گفت: برای رفاه حال بازديدكنندگان امكان تامين كالاهاي توليدي استان با قيمت هاي مناسب فراهم و كالاهاي توليدی در كارخانجات استان در اين نمايشگاه بصورت مستقيم با تخفيف 15 تا 20 درصد زير قيمت درج شده براي مصرف كنندگان به فروش مي رسد.

وی افزود: هدف از برگزاري نمايشگاه مزبور ترويج فرهنگ مصرف كالاهاي توليد داخل كشور بويژه داخل استان و ارائه دستاوردهاي صنعت و معدن استان در سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي از مهمترين راهكارهاي دستيابي به اهداف مورد اشاره است.

منتظری رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان همچنين از اجراي برخي برنامه هاي ديگر در كنار اين نمايشگاه خبر داد و یادآورشد: رونمايي از تمبر يكي از پيشكسوتان صنعتي استان از جمله این برنامه ها است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن