تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادمان شهدای گمنام گناوه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش خبری - تصویری/
یادمان شهدای گمنام گناوه افتتاح شد
گناوه – خبرگزاری مهر: در آئینی یادمان شهدای گمنام گناوه با حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان، مقامات استانی و محلی در محل این یادمان واقع در بولوار خلیج فارس بندر گناوه افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عصر پنجشنبه در این آئین با تقدیر از متولیان ساخت یادمان شهدای گمنام گناوه، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در 22 بهمن ماه جلوه دیگری از بصیرت ملت ایران بود که با حضورشان پیام‌های بزرگی را به جهان دادند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در ادامه اظهار داشت: این شهدا گمنام نیستند و در پیش خداوند، اولیاء و فرشتگان الهی می درخشند و در حقیقت ما و نه آنها گمنام هستیم. وی با بیان اینکه اولین سئوالی که در اینگونه محافل مطرح می شود این است که چرا که اینهمه از شهداء سخن می‌گوئیم و چرا در فاصله های نزدیک یادواره شهداء برگزار می‌کنیم، گفت: ما به چند دلیل یاد شهداء را گرامی می داریم و نخستین دلیل ما نیز این است که ما پیرو خدا، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) هستیم.

یادمان شهدای گناوه سه‌میلیارد ریال هزینه در بر داشته است امام جمعه گناوه نیز در آئین افتتاح یادمان شهدای گمنام این شهر با قدر دانی از حماسه حضور مردم در 22 بهمن امسال اظهار داشت: شهدا مایه افتخار،اقتدار و عزت ما هستند و بزرگواری ملت ما در گرو خون شهدا است. حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: امروز به برکت خون شهداء انقلاب اسلامی ایران بر تارک تاریخ می درخشد و همه ما مدیون شهداء هستیم؛ چرا که آنها دین بزرگی به گردن ما دارند و امیدواریم بتوانیم این دین بزرگ را ادا کنیم.

رکنی حسینی با ارج نهادن به خدمات همه دست اندرکاران و کسانی که در ساخت این پروژه مشارکت داشتند، ادامه داد: من از همه کسانی که شبانه روز تلاش کردند تا چراغ یادمان شهدای گمنام گناوه برافروخته شود، تقدیر می کنم. وی با تقدیر از حسنوند استاندار سابق بوشهر اضافه کرد: در سفری که استاندار سابق به گناوه و محل یادمان شهدا داشتند مبلغ 150 میلیون تومان را برای ساخت این یادمان تخصیص دادند و تا به حال این یادمان در حدود 300 میلیون تومان هزینه در بر داشته است. میزبانی از شهدای گمنام افتخاری برای شهر گناوه است رکنی حسینی با تقدیر ویژه از خیرین شهرستان چون آقای منصور گرگی پور و مشارکت آنها در این پروژه بیان داشت: برخی ادارات و نهادها شبانه روز در کار ساخت این یادمان در کنار ما بودند و ما را تنها نگذاشتند و باید از خیرین نیز تقدیر ویژه کنم؛ چرا که با همت آنها و تلاش مسئولان ما امشب شاهد افتتاح این یادمان زیبا هستیم.                                                    

وی تصریح کرد: شهدای ما متعلق به همه هستند و به ویژه شهدای گمنام ما دارای کرامت اند و میزبانی از این مهمانان گرانسنگ افتخاری برای شهر گناوه است. امام جمعه گناوه در پایان گفت: امیدواریم که بتوانیم راه امام راحل، شهدای گرانقدر و راه همه کسانی را که برای ما به تبعیت از رهبری افتخار آفریدند، ادامه دهنده و پیرو باشیم. در هنگام افتتاح این یادمان به وسیله نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری آئین چاووش خوانی توسط مداح برجسته شهرستان گناوه و استان بوشهر کربلایی حسن توزی اجرا شد؛ همچنین این مداح مطرح در میانه برنامه نیز با مداحی در زمینه سال های دفاع مقدس فضای معنوی خاصی در این یادمان ایجاد کرد.

گفتنی است که در این آئین امید تردست نونهال گناوه ای عضو مهد کودک امید فردا << دکلمه رهبر >> ما را با بیان شیرین کوکادنه اش اجرا کرد که تحسین همگان را برانگیخیت.
 


۱۳۹۲/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن