تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819945879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال بمب های پستی به ارتش انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ارسال بمب های پستی به ارتش انگلیس


واحدهای ویژه خنثی سازی بمب برای تحقیق درباره این بسته های مشکوک فراخوانده شدند و پلیس ضد تروریسم و وزارت دفاع انگلیس تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز کرده اند. بسته های پستی مشکوک که گفته می شود، حاوی مواد منفجره بوده اند،در روزهای اخیر به برخی ادارات ارتش انگلیس تحویل شده اند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این هفته دست کم هفت بسته پستی مشکوک به بمب، به ادارات ارتش به ویژه ادارات استخدام، در مناطق "همپشایر، برکشایر، کنت، آکسفورد، برایتون و اسلا ارسال شده است.
 
واحدهای ویژه خنثی سازی بمب برای تحقیق درباره این بسته های مشکوک فراخوانده شدند و پلیس ضد تروریسم و وزارت دفاع انگلیس اعلام کردند، تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز کرده اند.
 
"استن گیلمور"، از فرماندهان واحد ضد تروریسم پلیس در جنوب شرق انگلیس از نیروهای ارتش خواست که هوشیار باشند و یک سخنگوی وزارت دفاع نیز اعلام کرد که توصیه های لازم در این زمینه به واحدهای ارتش ارائه شده است.
 
گیلمور در عین حال گفت که این بسته ها حاوی مواد منفجره بسیار کمی بوده اند که در صورت انفجار نیز نمی توانستند خسارات چندانی به بار بیاورند یا آسیب جدی به کارمندان وارد کنند.
 
هنوز فرد و گروهی مسئولیت ارسال بمب های پستی را برعهده نگرفته است وتحقیقات اولیه نشان می دهد که بسته هایی که در اوایل این هفته برای دو مرکز استخدام ارتش ارسال شده بود، حاوی مواد آماده انفجار بوده اند.
 
شبکه تلویزیونی "بی بی سی " نیز گزارش داد که کمیته وضعیت های اضطراری کابینه انگلیس برای بررسی تهدیدات ناشی از بمب های پستی عصر پنجشنبه تشکیل جلسه داد.


پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن