تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاج صادقی: انقلاب اسلامی خواب راحت را از استکبار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حاج صادقی: انقلاب اسلامی خواب راحت را از استکبار گرفته است قم – ایرنا – جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برکت خون شهدا ؛ انقلابی را زنده نگه داشته است که خواب راحت را از استکبار گرفته است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈ عبدالله حاج صادقی ˈ پنجشنبه شب در یادواره سرداران وشهدای تدارکات وپشتیبانی سپاه قم که درمجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با اشاره به این که شهدای پشتیبانی گمنام باقی ماندند؛ ابراز داشت: شهیدان اسلام ناب را زنده کردند و به برکت این کار مردم کشور احیا شدند.
وی اظهار داشت: به برکت اسلام ناب که با انقلاب اسلامی احیا شد مردم کشور حیات پیدا کردند چرا که حیات واقعی انسان در پرتو دین است.
حاج صادقی گفت : اگر انقلاب بعد از 35 سال سربلند و با افتخار در برابر استکبار می خروشد و نوید مرگ استکبار را می دهد و شاهد بیداری اسلامی هستیم به برکت حیات انسانی است که از شهدا گرفته ایم.
وی افزود: گزینه روی میز ما شهادت است و روی میز ما شعار ابا عبدالله الحسین(ع) است که به ما آموزش داد در زمانی که اسلام در خطر است سر و آبرو را بدهیم تا دین خدا سر ندهد.
جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابرازداشت: شهدا انقلابی را زنده نگه داشته اند که خواب راحت را از استکبار گرفته است و آنان دیوانه وار هر روز یک فریادی می زنند.
وی افزود: برخی مقامات آمریکایی گفته اند که دیگر از پای درآوردن انقلاب اسلامی ممکن نیست و باید آن را مهار کنیم اما ما از مکتب علی(ع) و حسین(ع) یاد گرفته ایم تا نابودی استکبار و ظالم آرام نمی نشینیم.
وی گفت: انقلابی ماندن در زمان حاضر دشوار شده است و اکنون دچار امتحانات دشواری هستیم که برخی را در کشور بر زمین زد.
حاج صادقی اظهارداشت: باید در راه انقلاب ثابت قدم بمانیم که کاری دشوار است و امروز در جنگ نرم دشمن برخی بی بصیرت ها به دست دشمن بازی می خورند وبدنبال آسیب رساندن به ارکان و اصول انقلاب هستند.
وی افزود: پیام شهدا به مردم این است که امانت دار خون آنان باشیم و انقلاب اسلامی است که امانت امام راحل و شهدا است و باید اصول و ارکان انقلاب را حفظ کنیم تا ستون های آن ثابت بماند.
وی حفظ هویت دینی انقلاب، ولایت مداری، تبری از استکبار و همیشه حاضر بودن با بصیرت را به عنوان چهار رکن انقلاب اسلامی ذکر کرد که باید به عنوان سرمایه شهدای خود حفظ کنیم.
حاج صادقی با اشاره به این که برخی می خواهند سکولاریسم را احیا کرده و بار دیگر دین را به دوره انزوا ببرند، تاکید کرد: ولایت فقیه هدیه ای الهی است که شکر این نعمت فرمان بری از آن است.
وی ادامه داد: برخی از مزدوران در روزنامه ها قلم می زنند که شعار مرگ بر آمریکا برای ادبیات انقلاب اسلامی نیست درحالی که این شعار را ذکر الله واز اشداء علی الکفار می دانیم و شاگرد مکتب زیارت عاشورا هستیم که بیش از 30 بار به ما یاد داد تا تبری نداشته باشیم تولی امکان ندارد.
وی گفت: خدا می گوید با دوستان خود دوستی کنیم اما در برابر دشمن باید ثابت قدم و نفوذ ناپذیر باشیم ، آمریکا گرگ است و نمی شود با او آشتی کرد و هر چه در برابر این کشور ضعف نشان دهیم حمله اش بیشتر می شود.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: برخی آمریکا را گاوی می دانند که باید از شیر آن استفاده کنیم این در حالی است که شیر این گاو نیز مسموم است. ک/3
7408 / 380/536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن