تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804019632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معتاد بودم ،آدم کشتم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
معتاد بودم ،آدم کشتم
مردی جوان که زن همسایه ‌را مقابل چشمان فرزندش به قتل رسانده ‌است، در جلسه رسیدگی به این پرونده جزییات قتل را توضیح داد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر، در ابتدای این جلسه که صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری‌استان تهران برگزار شد، نماینده دادستان تهران در جایگاه قرار گرفت و از کیفرخواست دفاع کرد. او گفت: متهم که بابک نام دارد تابستان امسال با ورود به خانه زن جوانی به نام شیرین که از همسایه‌هایش بود، او را با فشار بر عناصر حیاتی گردن و وارد‌آوردن ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و جسدش را در خانه رها کرد. فرزند خردسال این زن نیز در خانه بود و قتل مادرش را مشاهده و حتی با قطرات خون به زمین ریخته بازی کرده بود.
وی ادامه داد: پلیس زمانی به بابک مشکوک شد که دوربین‌های مداربسته ساختمان را مورد بررسی قرار داد و متوجه شد بابک ساعت 9 صبح روز حادثه از خانه خارج شده و نیم‌ساعت بعد با سرعت به خانه برگشته است. ساعت ورود مجدد بابک با زمان مرگ شیرین همخوانی داشت. ضمن اینکه وقتی همسر این مرد مورد بازجویی قرار گرفت به پلیس گفت شنیده ‌است شوهرش در مورد مقداری طلا با شخصی تلفنی صحبت ‌کرده ‌است. ضمن اینکه متهم نیز در اعترافات خود در دادسرا و اداره آگاهی این جزییات را شرح داده ‌است. با توجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای‌دم به‌عنوان نماینده دادستان تهران درخواست صدور حکم قانونی را دارم.
در ادامه پدرومادر شیرین به‌عنوان ولی‌دم و قیم نوه‌شان در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل و سرقت را قبول کرد و گفت: صبح روز حادثه داشتم سرکار می‌رفتم که شوهر شیرین همزمان با من از خانه خارج شد. ما همسایه بودیم و او از من خواست چون ماشین دارم وی را به محل کارش برسانم من هم قبول کردم. متهم گفت: او را به محل کارش رساندم و یکدفعه فکری به ذهنم رسید. با خودم گفتم حالا که شیرین در خانه تنهاست می‌توانم طلاهایش را بدزدم. در ورودی واحد آپارتمانی شیرین خراب بود و خوب چفت نمی‌شد. هربار که ما در خانه‌مان را بازوبسته می‌کردیم با جابه‌جایی هوا در خانه شیرین هم باز می‌شد. بعد از اینکه شوهر شیرین را به محل کارش رساندم و مطمئن شدم کسی به‌جز شیرین و بچه خردسالش که حتی نمی‌توانست حرف بزند در خانه نیست بلافاصله به خانه برگشتم و با بازوبسته‌کردن در خانه خودم توانستم در خانه شیرین را باز کنم.
جعبه جواهر جلو میز خانه‌شان بود که می‌دانستم شیرین طلاهایش را آنجا نگهداری می‌کند. جعبه را برداشتم. تا آن لحظه شیرین را ندیدم اما او یکدفعه از دستشویی بیرون آمد و با دیدن من جیغ ‌کشید. خیلی جیغ می‌زد. ترسیدم همه متوجه شوند دستم را جلو دهان شیرین گرفتم و محکم فشار دادم و با این فشار بود که بی‌حال روی زمین افتاد. برای اینکه مطمئن شوم مرده و دیگر نمی‌تواند چیزی به کسی بگوید چاقویی از آشپزخانه برداشتم و چندین ضربه هم به بدنش زدم و بعد با طلاها از خانه خارج شدم و آنها را مدتی در جاکفشی خانه خودم مخفی کردم و بعد هم به طلافروشی فروختم.
متهم درباره اینکه چرا شیرین را برای سرقت انتخاب کرد، گفت: من قصد سرقت نداشتم و نمی‌خواستم به شیرین هم آسیبی برسانم. او زن پاکدامن و بسیار خوبی بود اما چون اعتیاد داشتم و آن روز هم قرص ترامادول مصرف کرده ‌بودم، کارهایم دست خودم نبود و دقیقا نمی‌دانم چرا این کار را کردم.
بعد از این وکیل متهم در جایگاه حاضر شد و از موکل خود دفاع کرد. بابک برای بیان آخرین دفاع در جایگاه حاضر شد و از اولیای‌دم درخواست عفو کرد و گفت از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم. بعد از پایان جلسه رسیدگی، هیات قضات برای صدور رای وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.







1392/10/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن