تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802210202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشتوانه مردمی بمب اتم ایران در مقابل تهدیدات/ مخالف مصادره دولت هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل حجت الاسلام برومند در گفتگو با مهر:
پشتوانه مردمی بمب اتم ایران در مقابل تهدیدات/ مخالف مصادره دولت هستیم
اردبیل – خبرگزاری مهر: نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس با اشاره به خلق حماسه 22 بهمن در کشور گفت: این راهپیمایی و اعلام حمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب بمب اتم ایران در مقابل تهدیدات دشمنان نظام است.



حجت الاسلام حبیب برومند در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: راهپیمایی انقلاب ایران را به پیروزی رساند و آرمان های ارزشمند آن را امروز به جهان صادر می کند، بنابراین حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان را با شکست مواجه کرد. وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های انقلاب باعث تنومندی و پیشرفت آن در مراحل سخت بوده است، یادآور شد: این حمایت مردمی می تواند مهمترین برگ بنده کشور در مذاکرات هسته ای باشد، لذا مسئولان مذاکره کننده نباید قدمی از آرمان های انقلاب عقب نشینی کنند. آمریکا پاسخ ایران در مورد آزمایش موشکی را شنید نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس با اشاره به به آزمایش موشک بالستیک ایران همزمان سالگرد با پیروزی انقلاب، این مهم را جواب دندان شکن به یاوه گویی آمریکا که اظهارات نامناسبی در این زمینه داشته، دانست. وی با بیان اینکه ایستادن در جایگاه کنونی برای کشور و ملت دارای هزینه های بسیاری بوده است، تصریح کرد: در زمینه مذاکرات هسته ای نظر نهایی فرمایشات و تدابیر رهبری است و هیچ کس نباید از آن تعدی و عدول کند. برومند با هشدار نسبت به سوءاستفاده برخی عوامل داخلی از نشست های هسته ای کشورمان با کشورهای غربی تاکید کرد: چنانچه برخی که در انتخابات ریاست جمهوری خود را نشان نداده بودند و حتی در رای دادن آنها شبهه وجود داشت، می خواهند این انتخابات را به نفع خود مصادره کنند و باید جلوی آنها گرفته شود. وی با تاکید بر اینکه این افراد مطالبه پست و مقام دارند و با دست زدن به ناهنجاری های اجتماعی تلاش می کنند که حتی استانداران را نیز به نفع خود مصادره کنند، یادآور شد: روحانی به هیچ گروه و حزبی وامدار نیست، اما برخی به نام اصلاح طلبان می خواهند این دولت را به نفع شخصی و گروهی مصادره کنند. مجلس اصولگرا به مصادره کنندگان انقلاب جواب خواهند داد این نماینده مجلس عنوان کرد: اما این افراد باید بدانند که ملت ایران آگاه بوده و می دانند که این افراد که در هیچ برهه حساسی از انقلاب و نظام حضور نداشته و امروز سودای ریاست در دولت مردمی را دارند، چه کسانی هستند. وی با بیان اینکه نمایندگان اجازه نخواهند داد که این افراد به اهداف و خواسته های خود برسند، بیان داشت: نمایندگان مجلس در مقابل این چنین خواسته های نامشروع و نیز مصادره دولت آگاه بوده و با آن مقابله خواهد کرد. برومند با بیان اینکه مجلس اصولگرا به مصادره کنندگان انقلاب جواب خواهند داد، ادامه داد: ما به اعتدال و تفاهم معتقد هستیم، چنانچه در انتخابات اخیر نیز از روحانی با شعارهای اعتدال و اصولگرایی حمایت کردیم.


۱۳۹۲/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن