تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حریف ازبکستانی فولاد با یک اوکراینی قرارداد بست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حریف ازبکستانی فولاد با یک اوکراینی قرارداد بست
کد خبر: ۳۷۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ - 13 February 2014


تیم بنیادکار ازبکستان، یکی از حریفان فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، با یک مدافع اوکراینی به توافق رسید.


به گزارش تسنیم، بنیادکار ازبکستان که تا پیش از این فقط یک بازیکن خارجی با نام آلکساندر پیشکور از اوکراین را در فهرست نفرات خود داشت، با یک دفاع وسط اوکراینی هم قرارداد بست.
نام بازیکن خارجی جدید بنیادکار، سرگئی سیموننکو است که بیشتر در پست مدافع وسط بازی می‌کند و سابقه بازی در تیم‌های آرسنال اوکراین، تورپیدو مسکو روسیه و چرنومرتس اوکراین را در کارنامه دارد و 2 بار هم پیراهن تیم ملی فوتبال اوکراین را به تن کرده است.


این مدافع وسط 32 ساله و بلند قامت از چندی پیش در 2 اردوی خارجی بنیادکار در امارات و ترکیه حضور داشت و در چند بازی تدارکاتی این تیم نیز به میدان رفت تا اینکه سرانجام مورد تایید میرجلال کاسیموف، سرمربی سرشناس بنیادکار قرار گرفت و قرارداد خود با تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی ازبکستان را امضا کرد.


این در حالی است که 2 بازیکن خارجی دیگر از کشورهای اسلواکی و اوکراین نیز هم‌اکنون در اردوی تیم بنیادکار در آنتالیا حضور دارند تا در صورت تایید از سوی کادر فنی بنیادکار، یکی از آنها به عضویت این تیم ازبک در آید.


بنیادکار ازبکستان یکی از 3 حریف فولاد خوزستان در گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. دیدار رفت فولاد برابر این حریف ازبک، روز چهارشنبه بیست‌وهشتم اسفند در تاشکند و دیدار برگشت 2 تیم، روز سه‌شنبه دوازدهم فروردین سال آینده در اهواز برگزار می‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن