تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800485248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد کمیته اقوام و آداب و رسوم ها در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان عباسی اعلام کرد:
ایجاد کمیته اقوام و آداب و رسوم ها در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان
گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: امسال در کنار کمیته گردشگری وکمیته روستایی، کمیته اقوام و جشن آداب و رسوم ها در ستاد تسهیلات سفرهای استان ایجاد می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، قربان عباسی در جلسه کارگروه گردشگری و ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی گلستان گفت: دستور العمل مصوبه و هیئت دولت به فرمانداران به عنوان مسئولان ستاد شهرستان ها و روسای کمیته هایی که در استان فعال هستند ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به جاذبه هایی که در استان وجود دارد بتوانیم نقاط قوت را مضاعف و نقاط ضعف را برطرف کنیم. عباسی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا معبرمسافران در این استان به مقصد تبدیل شود، اظهارداشت: تمامی هتل ها، متل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها که به عنوان مسافرخانه هستند آمادگی لازم را برای اسکان مسافران دارند.

وی تصریح کرد: ما امسال این آمادگی را خواهیم داشت تا بتوانیم 17 هزار مسافر را اسکان دهیم، در همین رابطه بیش از 215 کلاس برای ارائه خدمات به گردشگران در مدارس آماده شده تا در خدمت مسافران قرار گیرد.

وی گفت: سالن هایی که به لحاظ گرمایی و سرمایی دارای امکانات هستند نیز را برای مسافران آماده می شود، طی جلساتی هم که با شهرداری های استان برگزار شد، قرار است جهت اسکان، چادرهایی در مسیر زائران حرم امام رضا(ع) و مسافران ایجاد شود.

وی با اشاره به امنیت برای مسافران، اظهارداشت: این آمادگی لازم وجود دارد تا مانند سال های گذشته امنیت لازم برای مسافران فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: باتوجه به وجود بیش از 15 قوم در استان، به دنبال این هستیم تا آداب، رسوم و سنن آنها را به کشور و مهمانانی که از کشورهای دیگر وارد این استان می شوند را معرفی کنیم.

وی اظهارداشت: امسال در کنار کمیته گردشگری و کمیته روستایی، کمیته اقوام و جشن آداب و رسوم ها را در استان خواهیم داشت.


۱۳۹۲/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن