تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکی بازان چگونه آمادگی جسمانی خود را افزایش دهند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اسکی بازان چگونه آمادگی جسمانی خود را افزایش دهند
اسکی ورزش مفرحی است که در طول فصل زمستان بیشتر انجام می‌شود. اسکی بازان چه مبتدی و چه حرفه‌ای نیاز دارند تا با انجام تمرین‌های خاص آمادگی جسمانی خود را برای این ورزش افزایش دهند. به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، با توجه به این که فصل اسکی فرا رسیده است بسیاری از اسکی بازان نیاز دارند تا آمادگی جسمانی خود را برای این ورزش بالا ببرند. بسیاری از این ورزشکاران از دستگاه‌های کششی برای پا و از وزنه و غیره استفاده می‌کنند.


چهار مهارت مختلف در اسکی‌بازان باید تقویت شود که عبارتند از تعادل، انجام حرکات چرخشی، کنترل فشار وارد بر بدن و کنترل حرکات پا در اسکی.


اگر مرکزی در بدن که بیشترین فشار وزن بر آن وارد است از اسکی‌ها جلوتر برود یعنی وزن بدن جلوتر از چوب‌های اسکی بیافتد، فشار وارد بر بدن بیشتر می‌شود. بنابراین برای کنترل پیچش‌ها و چرخش‌ها باید از حرکات چرخشی درست استفاده کرد.


فاکتور کلیدی برای انجام حرکات روان و سریع در این شرایط داشتن تعادل است. چرخش و دور زدن با اسکی به تعادل بدن احتیاج دارد. ضمنا حرکات چرخشی با اسکی از پا و مچ پا شروع می‌شود. بنابراین برنامه آمادگی جسمانی اسکی بازان باید شامل حرکات تعادلی و بیومکانیک در ناحیه پا باشد.


استفاده از Sit fit برای بالا بردن تعادل مناسب است. Sit fit وسیله‌ای دایره‌ای شکل است که در داخل آن هوا پر می‌کنند و نشستن بر روی آن می‌تواند باعث کمتر فشار آمدن به کمر و صحیح‌تر نشستن شود. اسکی بازان می‌توانند با ایستادن بر روی Sit fit شرایطی که در اسکی برای‌شان پیش می‌آید شبیه سازی کنند و تعادل خود را افزایش دهند. Sit fit وسیله‌ای ارزان قیمت است. بنابراین بهتر است که اسکی بازان چند عدد از این وسیله را تهیه کنند و به صورت دایره‌ای بر روی زمین بچینند و از روی آنها یکی‌یکی عبور کنند و راه بروند.


هم‌چنین می‌توانید زیر هر دو پا Sit fit را قرار دهید و وزن را از روی یک پا به روی پای دیگر بیاندازید و شرایطی شبیه به آنچه در زمان اسکی پیش می‌آید، ایجاد کنید
.




1392/10/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن