تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سابق ارتش الجزایر بوتفلیقه را به کناره گیری فراخواند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده سابق ارتش الجزایر بوتفلیقه را به کناره گیری فراخواند تهران- ایرنا- ˈحسین بن حدیدˈ از افسران بلند پایه بازنشسته الجزایر از ˈعبدالعزیز بوتفلیقهˈ خواست به طور شرافتمندانه ار ریاست جمهوری این کشور کناره گیری کند و برای چهارمین دوره ریاست جمهوری نامزد نشود.


بن حدید در گفت وگو با روزنامه فرانسوی زبان الوطن چاپ الجزیره گفت: از بوتفلیقه می خواهم همانطور که با شعار افتخار و عزت به قدرت رسیده است با این شعار از قدرت کناره گیری کند و اجازه دهد الجزایر نفس تازه بکشد.
وی افزود: همکاران و برادران من در ارتش به من گفتند که دیگر شرایط کنونی را نمی توان تحمل کرد و از من خواستند این درخواست را انجام دهم.
بن حدید که در سال 1996 در سن 52 سالگی از ارتش استعفا کرد در بخش دیگری از این گفت وگو با روزنامه الوطن اظهار داشت: عمر سعدانی نیز با حرف دیگران عمل می کند و نمی تواند از خود تصمیم بگیرد.
رییس جمهوری الجزایر سال گذشته به مدت 80 روز در پاریس بستری بود.
نزدیکان و شماری از رهبران احزاب از بوتفلیقه 76 ساله می خواهند که برای دوره چهارم ریاست جمهوری نامزد شود.
او تا چهارم مارس وقت دارد که پس از 15 سال قدرت، باز هم خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کند.
این ژنرال بازنشسته ارتش الجزایر به سعید بوتفلیقه برادر رییس جمهوری و نخستین و مهم ترین بازیگر جناح ریاست جمهوری و همچنین به یکی از اعضای این نهاد یعنی ژنرال احمد قاید صلاح معاون وزیر دفاع و رییس ستاد مشترک ارتش اشاره و آنها را متهم کرد که با سرنوشت الجزایر بازی می کنند.
مترجمام**1502**1504
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن