تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819125014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات پارلمانی انگلیس فردا با خانواده شهدای هسته‌ای دیدار می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
هیات پارلمانی انگلیس فردا با خانواده شهدای هسته‌ای دیدار می‌کند

هیات پارلمانی انگلیس فردا با خانواده شهدای هسته‌ای دیدار می‌کند
نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلستان گفت: جک استراو به همراه هیات پارلمانی انگلیس بعدازظهر فردا با خانواده شهدای هسته ای دیدار می کند.
به گزارش نامه‌نیوز، حامد قادرمزی در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در گفت و گو با ایرنا افزود: این هیات صبح فردا نیز به بازار تهران می روند تا فعالیت و جنب و جوش اقتصادی مردم ایران را از نزدیک مشاهده کنند و فکر نکنند با تحریم ایران توانسته اند فعالیت بازرگانی ایرانیان را متوقف کنند.

هیات پارلمانی انگلیس متشکل از چهار نفر از اعضای پارلمان این کشور به ریاست جک استراو رییس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و ایران و وزیر خارجه پیشین این کشور، بامداد روز وارد تهران شد.

این هیات پارلمانی روز گذشته با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس دیدار و گفت و گو کرد.

قادرمرزی درمورد دیدارهای روز گذشته هیات پارلمانی انگلیس اظهارداشت: در این دیدار ها دو طرف برای انجام مبادلات بازرگانی بین ایران و انگلیس به توافقاتی رسیدند.

وی تاکید کرد: در دیدار هیات پارلمانی ایران و انگلیس با جک استراو این نتیجه رسیدیم که وی دیدگاه های خوبی در زمینه ایران دارد.

وی یادآور شد: اگر غرب دیدگاه های جک استراو را که مخالف تحریم و جنگ است مدنظر قرار دهد، می تواند با ایران روابط بهتری داشته باشد.

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلستان خاطرنشان کرد: استراو در دیدار با این گروه دوستی اذعان کرد که دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم ایران است.

قادرمزی همچنین گفت: استراو با یادآوری این مطلب که زمانی وزیر بوده با اصرار وی گروهک تروریستی منافقین در لیست تروریست ها قرار گرفت و تحریم های شدیدی علیه این گروه تروریستی اعمال شد.

وی همچنین درباره دیدار دیروز گروه دوستی پارلمانی انگلیس و ایران با وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: نعمت زاده در این دیدار گزارشی از میزان تجارت ایران با غرب ارائه کرد و یادآور شد مبادلات صنعتی ایران در گذشته با غربی ها از جمله انگلیس بود اما به علت رفتارهای آنها مدتی است که با چین و کشورهای آسیایی وارد مبادلات تجاری شده ایم.

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس افزود: وزیر صنعت در این جلسه اظهار تاسف کرد که غرب حجم سالیانه حداقل دو هزار میلیارد دلار مبادلات تجاری با ایران را به دلیل این که بازیچه دست کشورهای سلطه گر شده از دست داده است.

قادرمزی همچنین درباره دیدار هیات پارلمان انگلیس با رییس و نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: در این دیدار درباره مبادلات تجاری بحث شد و نمایندگان اتاق بازرگانی تاکید کردند تا زمانی که غربی ها دست از تحریم های غیرانسانی برندارند، نمی توانیم مبادلات تجاری را با این کشورها برقرار کنیم.




1392/10/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن