تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803172426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند سارقان مسلح بانک های مشهد به هشت فقره سرقت اعتراف کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باند سارقان مسلح بانک های مشهد به هشت فقره سرقت اعتراف کردند مشهد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باند سارقان مسلح بانک های مشهد به هشت فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.


سردار سرتیپ دوم پاسدار ˈبهمن امیری مقدمˈ روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: اعضای این باند، پنج نفر بودند که سه نفر از آن ها در هفته جاری از بانک ملی شعبه فرامرز عباسی مشهد سرقت کردند و در جریان تعقیب و گریز یک نفر آنان کشته شد.
وی اظهارداشت: این دو نفر در اعتراف به همکاری دو نفر دیگر در سرقت های مسلحانه اعتراف کردند که آن ها نیز از سوی ماموران انتظامی دستگیر شدند.
امیری مقدم گفت: این باند به طور سازماندهی شده از سال 1383 تاکنون به هشت فقره سرقت از بانک های ملی، سپه، صادرات و تجارت این شهر اقدام کرده بودند که هفت فقره آن مربوط از سال 1390 تاکنون و یک فقره مربوط به سال 83 است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: این باند سرقت مسلحانه تصمیم داشتند سرقت های بیشتری از بانک های مشهد انجام دهند که با همکاری مردم و سرعت عمل به موقع ماموران انتظامی بعد از سرقت از بانک ملی شعبه فرامرز عباسی این شهر دستگیر شدند.
وی بیان کرد: از این سارقین مسلح سه میلیارد و 500 میلیون ریال وجوه سرقتی به همراه هشت قبضه اسلحه جنگی و کلت و نارنجک و مقادیر زیادی فشنگ، تعدادی سیم کارت و گوشی تلفن همراه و افشانه و اسپری اشک آور، یک جلیقه ضد گلوله و غیره کشف و ضبط شده است.
سردار امیری مقدم گفت: از این سارقین مقادیری از وجوه نقد که به 10 هزار دلار ارز تبدیل شده بود نیز کشف شد.
رییس پلیس خراسان رضوی گفت: این سارقین مسلح بین 30 الی 43 سال سن داشتند و اکثر آنها اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و روان گردان دارند و با توجه به مجموع اقدامات انجام شده هم اکنون مشهد به عنوان خط قرمز برای سارقین مسلح تبدیل شده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت اقدام های پیشگیرانه حفاظتی برای تامین امنیت و جلوگیری از سرقت از بانک ها توافقنامه ای بین فرماندهی انتظامی استان و بانک ها منعقد شده و اقداماتی در دست انجام است.
وی یکی از مسائل مهم مورد توجه در این توافقنامه را ضرورت تشکیل گارد حفاظتی برای تامین امنیت بانک ها دانست و از فقدان همکاری بانک مرکزی نسبت به صدور مجوز ضرورت این امر در بانک ها انتقاد و خواستار توجه بیشتر به رفع این معضل شد.
سردار امیری مقدم گفت: همه شعب بانک ها باید به تجهیزات امنیتی و حفاظتی مجهز بوده و از نصب شیشه دودی پرهیز کرده و شیشه های آن ها از وضوح لازم برخوردار باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی هم در این نشست خبری گفت: با تلاش دست اندرکاران ذیربط و ماموران نظامی و انتظامی شاهد امنیت خوبی در این استان و از جمله مشهد هستیم و اقدام پلیس در دستگیری سارقان مسلح بانکها اقدام موثری برای افزایش امنیت در بین مردم است.
ˈعلی اصغر رشیدˈ با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه های ارتباط جمعی در فرهنگ سازی پیشگیری از جرم خواستار افزایش توجه نسبت به این مساله مهم شد.ک/2
7490/659/ 330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن