تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803163026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات مورد نیاز پزشکان فوق تخصص در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجهیزات مورد نیاز پزشکان فوق تخصص در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود یاسوج - ایرنا - سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون 22 پزشک فوق تخصص برای ارایه خدمات پزشکی در این استان جذب شده است،گفت:زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز این پزشکان باید فراهم شود.


دکتر پرویز یزدان پناه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 80 درصد وسایل مورد نیاز این تعداد پزشک فوق تخصص در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نبوده و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز به دلیل کمبود منابع مالی قادر به تامین این نیازها نیست.
وی با اشاره به اینکه ارایه خدمات مناسب از سوی پزشکان فوق تخصص منوط به تامین زیرساخت و تجهیزات مناسب بوده، اظهار کرد:حمایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد و تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکان ضروری است.
یزدان پناه، سلامت عمومی را از اولویت ها و برنامه های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: این برنامه ها در کهگیلویه و بویراحمد باید با هدف بهبود و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی اجرایی شوند.
وی تعداد بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد را 9 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد شش مورد درجه یک و دو مورد نیز برای دریافت نشان درجه یک در حال ارزیابی قرار دارند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 724 تخت فعال بیمارستانی در این استان به بیماران خدمات رسانی می کنند که باید تعداد آنها افزایش یابد.
یزدان پناه ابراز داشت: اورژانس های پیش بیمارستانی، مراقبت و سلامت مادران باردار و نوزادن و کودکان زیر پنج سال از مشکلات بخش درمان کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای برطرف شدن آنها اقدامات مناسبی انجام شده است.
وی انتقال سه پزشک طب اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برای ارائه خدمات به بیماران را از جمله این اقدامات خواند و گفت:وسایل مورد نیاز بخش آی، سی،یو و آمبولانس اورژانس های پیش بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و دهدشت خریداری و نصب خواهند شد.
یزدان پناه افزود: در بخش مراقبت های ویژه مادران باردار و نوزادن در سال 90 تعداد تخت های بخش آی. سی. یو. نوزادان 17 مورد بوده که این تعداد امسال به 40 مورد رسیده است.
وی بیان کرد: بخش مراقبت های زنان باردار بویژه در یاسوج در بیمارستان امام سجاد(ع) با حمایت سرپرست دانشگاه یاسوج احیا و آماده ارایه خدمات درمانی است.
یزدان پناه اظهارکرد: وسایل و تجهیزات مورد نیاز بخش اورژانس بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد خریداری و در اختیار آنان قرار داده شد.
وی از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به عنوان مرکز ترومای کهگیلویه و بویراحمد یادکرد و گفت:تاکنون بیش از سه میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و درمانی خریداری و به این بیمارستان تحویل داده شده است.
یزدان پناه عنوان کرد: افراد نیکوکار باید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را حمایت کنند تا نسبت به تامین تجهیزات بیمارستان ها اقدام کرده و روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی گسترش یابد.
وی ابراز داشت: باید امنیت سلامت در کهگیلویه و بویراحمد برقرار و به بیمارستان های دولتی و خصوصی اعتماد شود تا مردم برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی به استان های همجوار مراجعه نکنند.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن