تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأسیس انجمن گیاهان دارویی در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شهرکرد/
تأسیس انجمن گیاهان دارویی در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
رئیس انجمن گیاهان دارویی کشور در جمع استادان، دانشجویان و علاقه مندان به گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: تشکیل واحدهای انجمن در شهرهای مختلف استان یکی از مهمترین اهداف انجمن گیاهان دارویی کشور است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
دکتر محمد باقر رضایی افزود: تا کنون در چندین  استان، انجمن گیاهان دارویی در قالب فعالیت های مختلف کشاورزی و صنعت گیاهان دارویی  فعال شده است.
وی اظهار داشت: شناسایی اولیه در رابطه با گیاهان دارویی در استان ها  صورت گرفته است و انتظار داریم فرهیختگان در کنار هم بتوانند یافته های علمی بین  دانشگاه ها و موسسات علمی کشور را به خصوص در استان ها یکسان سازی کنند.
رضایی  گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید ارتباط ملی با کشورهای دیگر و موسسات داخلی را  بیشتر کنند تا زمینه های فراوری را در سطح تولید انبوه در اختیار سرمایه گذاران  قرار دهند تا موجب رونق کارخانه جات گیاهان دارویی شود .
رئیس انجمن گیاهان دارویی کشور افزود: کشت دیم و قابلیت های توانمند گیاهی در استان چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف  اصلی تاسیس انجمن گیاهان دارویی در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد  است .
دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از دانشکده های مصوب و با تجهیزات مدرن، هم اکنون دارای 1000 دانشجو ،  یک رشته کاردانی، 5 رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، 7 رشته کارشناسی ارشد و 20  نفر عضو هیأت علمی تمام وقت است./ش






تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن