تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر ورزشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چند خبر ورزشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دماوند – رودهن- ایرنا- جشنواره فرهنگی ورزشی، کسب مدال های رنگین توسط دانش آموزان سما رودهن و تقدیر و تشکر رییس سبک سوپر ساباکی کشور از رییس واحد رودهن، اخبار ورزشی این واحد دانشگاهی است.


جشنواره فرهنگی- ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می شود
رییس تربیت بدنی واحد رودهن روز دوشنبه به ایرنا گفت: به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اداره تربیت بدنی واحد در چند رشته ورزشی بین دانشجویان، استادان و کارکنان مسابقات ورزشی برگزار می کند.
ˈمحمدرضا همتیˈ در خصوص جدول مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر گفت: دارت (خواهران)، دارت (برادران)، آمادگی جسمانی (خواهران)، آمادگی جسمانی (برادران)، بدمینتون (خواهران)، دو سرعت (برادران)، دو سرعت (خواهران)، تیراندازی (برادران)، شطرنج (خواهران و برادران)، پنگ پنگ (برادران)، طناب زنی (خواهران)و پرس سینه (برادران) از مسابقاتی است که در به مناسبت ایام دهه مبارک فجر برگزار می شود.
وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیز همانند دیگر سازمان ها و ادارات کشور اسلامی ایران در جهت هرچه باشکوه تر شدن ایام مبارک دهه فجر مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار می کند.

کسب مدال های رنگین توسط دانش آموزان سما رودهن
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دانش آموزان سما واحد رودهن شش مدال رنگین مسابقات علمی و ورزشی را به مدالهای دانشکده سما افزودند.
معاون دانشگاه و رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رودهن گفت: شش نفر از دانش آموزان سما توانستند مدال های طلا، نقره و برنز را برای این مرکز آموزشی و فرهنگی کسب کنند.
ذوالقرنین افزود: امیراحمد اکبری دانش آموز کلاس سوم در مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاهاما استان تهران مدال طلا را به خود اختصاص داد.
وی گفت: کیوان احمدوند دانش آموز کلاس پنچم در مسابقات جهانی در کشور مالزی رتبه سوم تکواندو را از آن خود کرد و کامیار معانی دانش آموز کلاس پنجم در مسابقات جهانی تکواندو در کشور تایلند رتبه دوم جهان و در کشور مالزی رتبه سوم جهان را به خود اختصاص داد.
ذوالقرنین گفت: کیارش حنیفی دانش آموز کلاس پنجم در مسابقات ریاضی محاسبات ذهنی با چرتکه (Cucmas) که در کشور مالزی برگزار شد، رتبه سوم را کسب کرد.
معاون دانشگاه و رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رودهن افزود: این افتخارات بزرگ که توسط دانش آموز سما رودهن کسب شد باعث افتخار ایران اسلامی در جهان و همچنین افتخاری والا برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و واحد رودهن و مرکز آموزشی و فرهنگی سما رودهن است.

رییس سبک سوپر ساباکی کشور از رییس واحد رودهن تقدیر کرد
رییس سبک سوپرساباکی کشور و بنیانگذار و رییس سازمان جهانی WSSKO از ˈعلیرضا ایرانبخشˈ رییس واحد رودهن تقدیر و تشکر کرد.
کانچو اکبر روح پرور سرمربی تیم ملی سمی کنتاکت فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح سپاس از رییس واحد رودهن تقدیر کرد.
وی در قسمتی از این لوح سپاس آورده است: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با تشکر و قدردانی از زحمات آن واحد در جهت نهادینه کردن ورزش رزمی (کاراته) در بین جوانان غرورآفرین و سلحشور میهن اسلامی، در خصوص بسط و گسترش ورزش کاراته کشور در عرصه پیشرفت ورزشکاران و قهرمانان و افتخار آفرینان در میادین بین المللی و جهانی، که در اعزام تیم منتخب بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در مسابقات جهانی 2013 رومانی که با همکاری حضرتعالی و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفت، بدینوسیله به پاس قدرشناسی این لوح سپاس به جنابعالی اعطا می گردد.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن