تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803238262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابر خودرو کم مصرف تا بازیگری که مرد شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ابر خودرو کم مصرف تا بازیگری که مرد شد


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در۲۳ بهمن ۱۳۹۲.حرکت عجیب یک عکاس درراهپیمایی ۲۲بهمن/سریعترین ابرخودروی جهان/ نفت درمانی/ ویلچرخالی اما دیدنی درراهپیمایی/مسن‌ترین خانواده جهان/کشف قدیمی ترین معبد رومی ها/باریک‌ترین خانه درجهان حرکت عجیب یک عکاس در راهپیمایی ۲۲بهمن

حرکت عجیب یک عکاس در راهپیمایی ۲۲بهمن

در ابتدای امر شاید اقدام این عکاس سوال برانگیز باشد اما باید گفت اگر پرچم نازک باشد و نور هم متناسب باشد می شود از این روش براى انداختن سایه پرچم روى عکس استفاده کرد، بدین صورت سوژه زیر رنگ و طرح پرچم دیده می‌شود.
بیشتر...

سریع ترین ابرخودروی جهان که بنزین مصرف نمی‌کند!

سریع ترین ابرخودروی جهان که بنزین مصرف نمی‌کند!

شرکت خودروسازی ریماک فعلا قصد دارد فقط 88 نسخه از این مدل را تولید کند اما در این بین شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه این محصول در سال 2015 و با قیمت هر دستگاه یک میلیون دلار روانه بازار می شود. باتری 91 کیلووات ساعتی این خودرو سرعت فوق سریعی را برای 4 موتور الکتریکی ایجاد می کند که هر یک در بالای چرخ ها قرار گرفته اند. هر یک از این سیستم به طور مجزا و مستقل کار می کنند و در هر ثانیه می توانند صدها بار، شتاب بگیرند و از شتاب خود بکاهند - سیستمی که ریماک آن را بردار گشتاور کل چرخ AWTV می خواند. این خودرو می تواند طی 2.8 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد.این خودرو توسط "میت ریماک" 24 ساله اهل کروات ساخته شده است.
سریع ترین ابرخودروی جهان که بنزین مصرف نمی‌کند!
وی گفت: ما کار را از یک کاغذ سفید آغاز کرده و ایده این بود که یک ابرخودروی استثنایی با مفهوم نیرومحرکه جدید بسازیم. در مقام مقایسه می توان گفت سریع ترین خودروی جهان به نام "بوگاتی ویرون سوپر اسپورت" در 2.4 ثانیه از صفر به صد می رسد که خوردویی بنزینی است.اگرچه این شرکت به طور رسمی اعلام نکرده است که "کانسپت وان " را چه زمانی به بازار عرضه می کند اما شایعات حاکی از آن است که این خودرو سال آینده روانه بازار خواهد شد.ریماک همچنین بر روی خودروی الکتریکی ارزان تری به نام e-M3 – موسوم به هیولای سبز- کار کرده است با این حال قیمت و زمان عرضه این خودرو نیز اعلام نشده است.
بیشتر...

آزاده زارعی پسر شد!

آزاده زارعی پسر شد!

آزاده زارعی در تله فیلم آمین خواهیم گفت نقش یک پسر را با گریم متفاوتی ایفا می کند.
بیشتر...

نفت درمانی

نفت درمانی

در این منطقه اعتقاد دارند که نفت دارای خواص درمانی است و برای درمانی بیماریهایی مثل اگزما موثر است. در زمان اوج این منطقه در سال های 1980 حدودا 75 هزار مراجعه کننده در سال داشته است اما بعد از فروپاشی شوروی کل حمام های نفت خام بسته شدند و حال بعد از چند دهه مجددا راه اندازی شدند. قدمت این حمام ها بقدری است که حتی در سفر نامه مارکوپولو نیز ازآن نام برده شده است.
بیشتر...

سورپرایز فردوسی‌پور در شب پیروزی انقلاب

سورپرایز فردوسی‌پور در شب پیروزی انقلاب

برنامه "90" این هفته که در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پخش می شد یک مهمان ویژه داشت؛ گفت و گوی جالب عادل فردوسی پور با سید حسن خمینی. برنامه 90 این هفته در حالی در آخرین شب دهه فجر پخش شد که مانند برنامه هفته قبل زمان کمتری نسبت به برنامه های همیشگی اش داشت. برنامه این هفته از ساعت 22 و 30 دقیقه آغاز شد و در همان آغاز مجری برنامه اشاره ای به جشنواره فیلم فجر داشت و گفت: خوشبختانه فضای خوبی برای سینما ایجاد شده و مردم با سینما آشتی کردند. امیدواریم که در فوتبال هم چنین اتحادی شکل بگیرد تا مردم با ورزشگاه ها هم آشتی کنند.
مهمان ویژه
سید حسن خمینی چند شب پیش میزبان عوامل برنامه "90" بود تا در یک گفت و گوی فوتبالی شرکت کند. این گفت و گو بسیار جالب و شنیدنی بود. اظهارات فرزند یادگار امام به این شرح بود. در نوجوانی به صورت افراطی فوتبال بازی می کردم. آن روزها حضرت امام سه نصیحت به من کردند؛ اول این که درست را بخوان، دوم نمازت را همیشه بخوان و سوم فوتبال و ورزش را ادامه بده. امام راحل (ره) خودشان در سن خودشان ورزشکار بودند. ایشان تا روزی که به بیمارستان رفتند یک ساعت و نیم در روز قدم می زدند. همیشه کیهان ورزشی در خانه ما بود. مرحوم پدرم حرفه ای فوتبال بازی می کردند و تا شاهین تهران هم پیش رفتند اما به دلایل سیاسی و غیره از این فضا دور شدند. من تقریبا تا 22 سالگی فوتبال بازی می کردم اما هیچ گاه جدی نمی شد. از 17 سالگی به قم رفتم و آن جا محیط برای فوتبال خیلی فراهم نبود. بعدها هم که چاق شدیم و آدم چاق که می شود انگیزه اش را از دست می دهد!(با خنده)
سورپرایز فردوسی‌پور در شب پیروزی انقلاب

سورپرایز فردوسی‌پور در شب پیروزی انقلاب

برای من استقلال و پرسپولیس خیلی فرقی ندارد ضمن این که با هر دو تیم رفاقت های زیادی داریم.فردوسی پور گفت که شما می توانید زمانی به عنوان کارشناس فوتبال در تلویزیون حاضر شوید! فرزند یادگار امام هم بلافاصله پاسخ داد: چرا یک زمانی؟ از همین امروز می آیم!قبلا ورزشگاه می رفتم. از پشت نرده ها بلیت می خریدیم و از شیب ورزشگاه آزادی بالا می رفتیم. آن وقت ها بیشتر بازی ها را تعقیب می کردم. امروز دیگر اخبار و نتایج را پیگیری می کنم و اواخر "90" را هم می بینم چون تا حدود 12 مشغول کار هستم.مساله فساد و تبانی در فوتبال باید بررسی شود، همان طور که در دنیا هم مشابه آن رخ داده است. مثال بارزش یوونتوس بود. این کار نوعی کنترل نامحسوس جامعه نسبت به خود است.اگر بخواهم از بین بازی های باشگاهی بازی خاطره انگیزی را بگویم لو می روم که طرفدار کدام تیم هستم! یکی داربی که 2 بر 2 شد و یکی هم پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس البته مزه این مساوی از برد برای استقلال شیرین تر بود چون ابتدا 2 بر صفر عقب بودند. در ادامه برنامه گزارش کوتاهی از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و دیدار این تیم برابر فجرسپاسی شیراز پخش شد.
بیشتر...
  ویلچر خالی اما دیدنی در راهپیمایی  
ویلچر خالی
پیرمرد ویلچری را حمل می کند که قاب عکس همسرش روی آن قراردارد. دست نوشته ای هم به تکیه گاهش چسبانده است که روی آن نوشته است:«گفته بود: در راهپیمایی 22 بهمن من را هم ببر» بیشتر...
مسن‌ترین خانواده جهان

مسن‌ترین خانواده جهان

11خواهر و برادر انگلیسی با مجموع سن 855 سال درصدد هستند رکورد مسن‌ترین خانواده جهان را در کتاب گینس از آن خود کنند. «ویلیام» و «الیزابت برودنل»، والدین این 11 خواهر و برادر در دهه 1920 میلادی با یکدیگر ازدواج کردند اما قصد نداشتند چنین خانواده بزرگی را تشکیل دهند. اکنون تمامی 11 خواهر و برادر در این خانواده بین 68 تا 89 سال سن دارند که در مجموع به عدد 855 می‌رسد. در حال حاضر رکورد مسن‌ترین خانواده جهان به یک خانواده‌ ایتالیایی با 9 خواهر و برادر و مجموع سن 828 سال اختصاص دارد.
بیشتر...

کشف قدیمی ترین معبد رومی ها

کشف قدیمی ترین معبد رومی ها

در منطقه «سنت اوموبونو» در مرکز رم درطول حفاری ستون‌هایی دیده شد که حضور قدیمی‌ترین معبد رومی را نشان می‌دهد. از لحاظ آثار باستانی هنوز در رم آثار بسیاری کشف نشده است. به تازگی حفاری این منطقه موجب کشف معبدی باستانی شد. به گفته کارشناسان این معبد می‌تواند از قدیمی‌ترین معابد رومی‌ها باشد. کار حفاری به رهبری باستان‌شناسان دانشگاه میشیگان انجام شد. این ساختمان کشف شده پایین‌تر از رودخانه «تیبر» نزدیک اسکله بندرگاه کشتی‌های تجاری است. باستان‌شناسان قدمت این بنا را در قرن هفتم قبل از میلاد تخمین زده‌اند. حفاری انجام شده در این منطقه نشان دهنده اطلاعات زیادی در روند زندگی شهرنشینی در طول سده هشتم تا ششم پیش از میلاد بوده است.
بیشتر...

باریک‌ترین خانه در جهان

باریک‌ترین خانه در جهان

باریک‌ترین خانه در جهان

باریک‌ترین خانه در جهان

باریک‌ترین خانه در جهان

 این خانه باریک‌ترین خانه در جهان به نام «کرت هاوس» است.این خانه توسط معماری لهستانی به نام «یاکوب اشتزنه» طراحی و بین 2ساختمان ساخته شده است، پهنای آن بین 72 تا 122 سانتی‌متر است.
بیشتر...


 


چهار شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن