تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802881974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه بین المللی محیط زیست بدون حضور خودرو سازان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه بین المللی محیط زیست بدون حضور خودرو سازان برگزار می شود تهران - ایرنا - معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست بدون حضور خودروسازان خبر داد.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا ،سعید متصدی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت : بستر برای حضور تمام سازمان ها و شرکت ها در نمایشگاه فراهم است اما اینکه چه سازمان و شرکتی بخواهد در آن حضور یابد به خودش بستگی دارد.
وی تاکید کرد: اینکه وزارت صنایع به شرکت در نمایشگاه محیط زیست تمایل ندارد علت را باید از خودشان جویا شد اما از نظر سازمان محیط زیست تمام شرکت ها و نهادها بدون محدودیت می توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند .
وی تصریح کرد برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارایه آخرین دستاوردهای زیست محیطی خواهد بود.
متصدی ادامه داد: زمینه ای فراهم شده تا خدمات دهندگان زیست محیطی با گیرندگان این خدمات از نزدیک با هم آشنا شوند که بدون قطعا تمایل خوبی بین این دو بخش به وجود خواهد آمد.
وی اضافه کرد: اگر بتوانیم به این هدف دست یابیم بسیاری از معضلات و مشکلات زیست محیطی که با آن درگیر هستیم برطرف خواهد شد.
معاون انسانی سازمان محیط زیست اظهار داشت : تحقیقات بسیاری در زمینه مسایل زیست محیطی در کشور صورت گرفته که بسیاری از مردم از آن بی خبرند بنابر این حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آگاه سازی در این بخش است.
وی تاکید کرد: مردم نیاز دارند تا الگو های صحیح زیست محیطی را دریافت کنندکه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه محیط زیست رسیدن عموم به این نیاز است.
متصدی ادامه داد: شرکت های متعددی که در زمینه آلودگی هوا ، انواع پایش ها در بخش صنایع و خانگی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی گفت : در سال های گذشته صنایع و شرکت هایی که به عنوان صنعت سبز شناخته شده بودند می توانستند در نمایشگاه حاضر شوند اما امسال این محدودیت برداشته شد و مبنا و اساس شرکت در نمایشگاه صرفا فعالیت مرتبط با محیط زیست است .

** خودروها تا آخر خرداد ماه 100 درصد یورو 4 می شود
متصدی گفت: بر اساس توافق بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت ، معدن و تجارت تا پایان دی ماه برخی از محصولات خودرو سازان یورو 4 می شود اما پیش بینی کرده ایم تا پایان خرداد ماه سال آینده تمام محصولات به صورت 100 درصد با استاندارد یورو 4 تولید شود.

** وزیر محیط زیست ارمنستان در مراسم افتتاحیه
معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت : سیزدهمین نمایشگاه محیط زیست با حضور معاون اول رییس جمهور ، وزیر محیط زیست ارمنستان ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از متخصصان با شعار اقتصاد سبز ، کلید توسعه پایدار برگزار می شود برگزار می شود.
وی گفت : این نمایشگاه در مساحتی حدود 8 هزار و 500 متر مربع و با برپایی 293 غرفه برگزار می شود که 3 غرفه مربوط به کشورهای آلمان ، فنلاند و ایتالیا است.
متصدی درباره کم بودن غرفه های خارجی در نمایشگاه گفت: به علت تغییری که در زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه اتفاق افتاد فاصله زمانی برای حضور کشورهای خارجی کم شد از این رو آنها فرصت لازم برای انجام کارهای خود را نداشتند در حالی که ایران تعاملات زیست محیطی خوبی با دیگر کشورها دارد ، به عنوان مثال ایران در زمینه کاهش ریز گردها با کشور عراق و کاهش آلودگی رودخانه ارس با ارمنستان در حال همکاری است .
متصدی افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ؛ وزارت نفت ، صدا و سیما ، شهرداری ها ، صنایع فولاد ، پتروشیمی ،صنایع سیمان ، صنایع مس ، آب و فاضلاب ، سازمان بهره وری انرژی و سازمان بهینه سازی مصرف سوخت؛ادارات کل حفاظت محیط زیست استانها حضور دارند.
متصدی ادامه داد: در چهار روز برگزاری نمایشگاه مناظره هایی با موضوعات مسایل زیست محیطی با حضور معاونان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.
وی افزود : بررسی وضعیت تالاب های کشور با تاکید بر بحران دریاچه ارومیه و هامون ، بررسی وضعیت شکار و صید و قوانین موجود، بحث در مورد محصولات تراریخته و بررسی تنوع زیستی و تعامل با حیوانات موضوعات مناظره در این نمایشگاه است .
وی افزود : همچنین کارگاه های آموزشی با موضوعات تاثیر سنجش از راه دور آکوتیست در حفظ و پایش اکو سیستم دریایی، مدیریت بحران محیط زیست، مسئولیت اجتماعی سازمان ها با تاکید بر محیط زیست، کاربرد نانو فناوری در محیط زیست، ارزیابی اثرات زیست محیطی فرآیند معدن کاری و مدیریت آنها و بررسی کیفیت هوای تهران در 10 سال گذشته - اقدامات و چالش های پیش رو بر گزار می شود .
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از 24تا27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار می شود.
علمی (3)**9014**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن