تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان جنوبی: مردم ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان جنوبی: مردم ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی هستند بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: در راهپیمایی 22 بهمن، مردم بازهم ثابت کردند که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


ˈوجه اله خدمتگزارˈ صبح امروز در یک برنامه زنده رادیویی ضمن تقدیر از حضور
حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تا فتح قله های پیشرفت و توسعه ایستاده اند و در راه دستیابی به این هدف مقدس یک گام عقب نخواهند نشست.
وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار بود گفت: مردم با نشاط و مصمم و با شوقی وصف ناپذیر در صحنه حضور یافتند تا به جهانیان ثابت کنند که در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی همیشه آماده و هوشیارند.
وی اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران و فجر آفرینان واقعی هستند و همیشه در تمامی عرصه ها و صحنه ها به عنوان بزرگترین پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری و همراهی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی 22 بهمن تمامی گروه ها و احزاب با دیدگاه های مختلف و متفاوت به صحنه آمدند افزود: به عنوان نماینده عالی دولت در استان از حضور حماسی ودشمن شکن مردم در راهپیمایی روز گذشته تشکر و قدردانی می کنم.
استاندار خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد که مسوولان با بکارگیری تمامی توان و ظرفیت موجود در استان خدمتی که شایسته این مردم متدین و ولایتمدار باشد را ارائه کرده و بیش از پیش در جهت رشد و توسعه استان تلاش کنند.
خدمتگزار با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حماسه سیاسی به برکت حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر رقم خورد.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در سطح کلان و مسوولان و مدیران استانی برای محقق شدن بخش دوم این نامگذاری امسال از تمامی توان خود استفاده خواهند کرد.110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن