تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802653743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندهان نیروهای مسلح کرمانشاه:مردم حماسه سیاسی خود را در راهپیمایی22 بهمن تکمیل کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید/ فرماندهان نیروهای مسلح کرمانشاه:مردم حماسه سیاسی خود را در راهپیمایی22 بهمن تکمیل کردند کرمانشاه - ایرنا - فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و بیان اینکه آن ها حماسه سیاسی خود را در این مراسم تکمیل کردند، از آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای انقلاب خبر دادند.


فرمانده عملیاتی ارتش در غرب کشور، در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز روز مجد و عظمت ملت ایران است که با حضور باشکوه آنان در جشن پیروزی انقلاب روزی به یادماندنی در تاریخ پرافتخار این سرزمین رقم خورد.
امیر سرتیپ ˈمنوچهرکاظمیˈ اظهار داشت: 22 بهمن روز اتحاد، همبستگی و همدلی ملت بزرگ ایران است که 35 سال پیش و در چنین روزی ریشه ظلم و جور و استبداد را برای همیشه خشکاندند و درسی فراموش نشدنی به استکبار و ایادی آن دادند.
فرمانده ارتش غرب کشور، همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، این حضور باصلابت را تکمیل کننده حماسه سیاسی آنان در خرداد ماه امسال و انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: مردم ثابت کرده اند که هر زمان به حضور آنان نیاز باشد در صحنه حضور پیدا کرده و به دفاع از ارزش های انقلاب خواهند پرداخت.
کاظمی در پایان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی امروز آماده تر از هر زمان دیگری آماده حراست و دفاع از مرزهای انقلاب و نظام هستند و به کوچکترین حرکت دشمنان را پاسخی کوبنده و قاطع خواهند داد.

**حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به دشمنان انقلاب بود
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا، انقلاب اسلامی را ضامن موفقیت ها و پیشرفت های مردم ایران دانست و گفت: اگر انقلاب نبود از اقتدار و توسعه و آبادانی امروز هم خبری نبود.
سردار ˈمحمدنظر عظیمیˈ با بیان اینکه به برکت انقلاب است که ایران اسلامی امروز در اوج قله های پیشرفت و اقتدار قرار گرفته، خاطرنشان کرد: همین موفقیت ها و پیشرفت های خیره کننده بود که دشمنان نظام را بشدت ناراحت و عصبانی کرده است اما ایران اسلامی بدون کوچکترین ترسی راه پرافتخار خود را برای در نوردیدن سایر قله های پیشرفت و اقتدار در می نوردد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و نام امام راحل (ره)، ایشان را بزرگترین رهبر عالم اسلام معرفی و خاطرنشان کرد: در روزگاری که هیچ کس جرات انجام کوچکترین اقدامی علیه دستگاه شاهنشاهی نداشت ایشان با عزمی راسخ و شجاعتی کم نظیر بساط ظلم و جور آنان را در هم پیچید و حکومت و انقلاب اسلامی را در کشور برقرار کرد.
سردار عظیمی در پایان و با اشاره به حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تکرار حماسه سیاسی، اظهار داشت: این حضور تجدید بیعتی دوباره با امام (ره)، انقلاب و رهبری بود و باید صمیمانه از مردم قدردانی کرد.

** انقلاب اسلامی راه های پیشرفت ملت ایران را هموار ساخت
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به خبرنگار ایرنا، گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر آنکه عزت و کرامت ملت ایران را احیا کرد، هموار شدن راه های پیشرفت انقلاب و نظام را نیز فراهم ساخت.
سردار ˈکریم کشوریˈ یادآور شد: امروز و در سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب مردم فهیم و قدرشناس کشورمان با حضوری کم نظیر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام و رهبری تجدید بیعت کرده و روزی باشکوه را رقم زدند.
وی افزود: در واقع مردم حماسه سیاسی خود را که در انتخابات ریاست جمهوری خلق کردند را تکمیل و به جهانیان فهماندند بزرگترین حامیان انقلاب اسلامی خود آنان هستند و هرگز فریب چرب زبانی های دشمنان قسم خورده نظام را نمی خورند.
سردار کریم کشوری با بیان اینکه استقلال و امنیتی که امروز ایران اسلامی از آن برخوردار است، حاصل پیروزی انقلاب است، تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور و حفظ این دستاوردهای مهم هستند و بدون شک با تمام توان مقابل هرگونه تحرک و تعرض احتمالی دشمنان خواهد ایستاد.
وی در پایان گفت: تا زمانی که مردم به ریسمان ولایت فقیه چنگ بزنند و از آن تبعیت و حمایت کنند در جهان از عزت و احترام برخوردار بوده و می توانند قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری بپیمایند.ک/4
7458/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن