تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802779074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله خاتمی: ایران هم 30 گزینه روی میز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید/ آیت الله خاتمی: ایران هم 30 گزینه روی میز دارد اهواز ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر آمریکایی گزینه هایی علیه ما روی میز دارد ایران هم به فضل خداوند 30 گزینه روی میزمان داریم که در صورت لزوم آنها را به کار خواهیم گرفت.


آیت الله ˈسیداحمد خاتمیˈ روز سه شنبه در پایان راهپیمایی 22 بهمن و در اجتماع با شکوه مردم اهواز افزود: پیام این آمدن ها این بود که اگر شما(آمریکایی ها) گزینه های روی میزتان را به رخ می کشید ما هم گزینه های خود را به رخ جهانیان کشیدیم و به آنان می گوییم که نه با یک دولت که با ملتی به پا خواسته طرف هستید.
وی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به مثابه مانوری ضد آمریکایی و پاسخی محکم به رییس جمهوری آمریکا و معاونان وی یاد کرد.
آیت الله خاتمی در این اجتماع با دعوت از مردم برای یکپارچه سردادن شعار ˈمرگ بر آمریکاˈ افزود: دشمن اگر کمترین تعارضی را داشته باشد همین ملت دندان هایش را در دهانش خرد می کند.
وی گفت: گزینه نخست آمریکا تشدید فشارهاست و روز به روز این فشارها را افزون می کند؛ حتی در دوره ای هم که قرار بود تحریمی در کار نباشد دولت قدار و شیاد آمریکا تحریم های جدید آورده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با این فشارها می خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند چه بسا که این فشارها را مضاعف کنند.
آیت الله خاتمی گفت: گزینه روی میز ملت ایران این است که تا آخرین نفر، نفس و قطره خون خود از نظام اسلامی دفاع خواهد کرد.
وی افزود: امروز نیرومندیم و نیروهای مسلح ما در شرایطی هستند که اگر اسراییل و یا هر دشمن دیگری بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ کوبنده به آنان داده خواهد شد.
آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد که این ملت انقلاب خود را با خون پاک شهدا به دست آورده و اینجا خوزستان است؛ خوزستانی که دشمن تا 20 و چند کیلومتری آن آمده بود اما ملت این دیار در دفاع از میهن شاهد ایثارگری ها بوده و خود نیز ایثارگرند.
وی گفت: اگر گزینه دشمنان فشار است گزینه ملت ما مقاومت افزون تر است.
آیت الله خاتمی دومین گزینه آمریکا را استفاده از ابزار رسانه عنوان کرد وافزود: دشمنان با رسانه هایی که در اختیار دارند می خواهند فرهنگ مقاومت برابر آمریکا را افراطی گری و فرهنگ وادادگی مقابل آن را فرهنگ اعتدال بخوانند اما گزینه ملت ما مقابل این گزینه بصیرت است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکتی که می تواند جلوی زیاده خواهی های آمریکا را بگیرد فقط فرهنگ مقاومت است که تودهنی به آمریکا زده، می زند و خواهد زد.
وی افزود: با لبخند نه تنها دشمنان عقب نشینی نمی کنند که جلو هم می آیند؛ شیوه مقابله با دشمن جنایتکاری که نابودی نظام ما را می خواهد مقاومت است.
آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: وقتی رییس جمهوری آمریکا و جان کری معاون وی به مردم ایران اهانت می کنند باید منتظر جواب دندان شکنی از سوی همین مردم باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ایران شاه و دولت شاهنشاهی را با دست خالی سرنگون کردند؛ دولتی که استکبار از چپ و راست و آمریکا، اتحاد جماهیر شوری سابق، فرانسه و چین از آن حمایت می کردند با مشت ها و شعارهای ˈمرگ بر شاهˈ همین مردم سرنگون شد.
آیت الله خاتمی گفت: حمله نظامی دیگر گزینه آمریکا علیه ماست و چیز تازه ای نیست و در مقابل این گزینه مردم ما هم با فرهنگ عاشورایی و کربلایی خود ˈهیهات من الذلهˈ سر می دهند.
وی افزود: 35سال است که در اجتماعات بزرگ سخنرانی دارم اما نشاط و شور ضد آمریکایی که امروز در این راهپیمایی دیدم بی سابقه بود و نشان داد که مردم تنفر شدیدی از استکبار و دولتمردان آمریکایی دارند.
آیت الله خاتمی گفت: دشمنی که امروز ما را تهدید می کند در هشت سال دوران دفاع مقدس تهدیدهای خود را عملی کرد؛ جنگی که صدام علیه ملت ما راه انداخت فقط جنگ آن ملعون نبود بلکه جهان استکبار در این جنگ میدانداری اما پس از جنگ ذلیلانه هر چه خواستیم قبول کرد.
وی با بیان این که اینها هیچ غلطی نتوانسته و نمی توانند انجام دهند افزود: گزینه چهارم آمریکا تفرقه افکنی بین ملت شیعه و سنی، شیعه کشی و سنی کشی است که همه کار آمریکایی است که آبشخور گروهک های تکفیری است.
آیت الله خاتمی گفت: اگر می خواهند دولتی را خط مقدم نقض حقوق بشر قرار دهند همین دولت جلاد آمریکاست.
وی افزود: سیل تسلیحات آمریکا پس از مذاکرات ژنو 2 برای تروریست ها در سوریه فرستاده شد؛ اینها در سوریه در مقابل چشم همه افسر نظامی سوری را به قداره کشیدند و آمریکایی ها به این جنایتکارها کمک می کند.
آیت الله خاتمی گفت: اینها بچه سه ساله ای را به تخت بستند و سر پدر و مادرش را مقابل چشمان این کودک بریدند و این همان حقوق بشر آمریکایی است.
وی افزود: تروریست های تکفیری می خواهند اختلاف شیعه و سنی را عمیق کنند اما ما گفته ایم که با اهل سنت برادریم و اگر تفرقه گزینه روی میز دشمنان است گزینه روی میز ما هم وحدت با محوریت رهبری است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: محور وحدت ما رهنمودهای معظم له است و جریان ها، گروه ها و جریان ها را با همراهی ولایت به رسمیت می شناسیم و هر کسی و هر جریانی که کمترین زاویه را با رهبری داشته باشد تفرقه افکن و ضد ملت است.
وی با بیان این که هر کس در خط ولایت باشد معتدل است افزود: در فتنه 88 فتنه گران تندرو و افراطی بوند عده ای هم که در جریان این فتنه سکوت کردند تفریطی بودند و فقط ملت معتدل بود و در حمایت از ولایت به صحنه آمد و شعار ˈاین همه لشگر آمده به عشق رهبر آمدهˈ را سر داد.
وی تاکید کرد: فتنه گران توبه هم کنند این ننگ بر پیشانی آنها خواهد ماند زیرا سرمایه حضور 85 درصدی مردم را سوزاندند.
آیت الله خاتمی افزود: اگر کسانی هم بخواهند کمترین تعرضی به حریم مقدس ما داشته باشند ملت ایران همانند 9 دی 88 در برابر آنها خواهد ایستاد.
وی گفت: گزینه پنجم آمریکا نا امید کردن مردم است؛ کشوری که به مدد فناوری بر بال ملایک خدا ایستاده در عرصه علمی جزو کشورهای برتر جهان است و با حمایت فناوران در باشگاه هوا فضا وارد شده است.
آیت الله خاتمی افزود: افق آینده از آن ملت است، دشمنان می روند و شما می مانید و سربلندید، شاید خداوند مقدر کرده که این انقلاب بزرگ زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) باشد.
وی تاکید کرد: راه را گم نکنید؛ این راه، راه شهدای انقلاب و راه ولایت است و در این خط بمانید.
در پایان راهپیمایی قطعنامه ای در هشت بند قرائت شد که شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعار ˈمرگ بر آمریکاˈ بند بند آن را تایید کردند.
در این راهپیمایی که بامداد امروز با حضور موج کثیری از جمعیت اهواز برگزار شد و تا دقایقی پیش ادامه داشت جمعی از مسوولان و مقامات استانی و کشوری آنان را همراهی کردند و با سردادن شعارهایی ضمن اعلام پشتیبانی از دیپلماسی هسته ای دولت بار دیگر میثاق خود را با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.
645/538
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن