تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803001010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکنون زمان دیپلماسی با ایران است/ همه گزینه‌ها همچنان روی میز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "هیلاری کلینتون":
اکنون زمان دیپلماسی با ایران است/ همه گزینه‌ها همچنان روی میز
وزیر خارجه سابق آمریکا با اشاره توافق هسته‌ای صورت گرفته میان ایران و 1+5 از کنگره آمریکا درخواست کرد با اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، تلاش‌های انجام شده جهت دستیابی به توافق هسته‌ای را تحت تاثیر قرار ندهد.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مجله آمریکایی "پولیتیکو" نامه‌ای منتسب به هیلاری کلینتون وزیر سابق خارجه آمریکا را منتشر کرده است که در آن کلینتون ضمن حمایت از دیپلماسی با ایران از کنگره آمریکا درخواست کرده از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران پرهیز کنند.
بنا بر این گزارش، کلینتون با حمایت از مواضع دولت آمریکا در برابر کنگره، از سناتورهای آمریکایی درخواست کرد تا از تصویب‌ تحریم‌های جدید علیه ایران منصرف شوند. کلینتون در 26 ژانویه در نامه‌ای رسمی خطاب به کارل لوین، سناتور دموکرات آمریکایی، مواضع خود در قبال مذاکرات هسته‌ای را روشن کرده است. براساس گزارش پولیتیکو این اولین باری است که کلینتون به طور جزئی و شفاف مواضع خود در برابر مسئله ایران را بیان می‌کند. ده روز قبل از این زمان، لوین در نامه‌ای به کلینتون، از او درخواست کرده بود تا درباره تاثیر منفی تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران بر تلاش‌های انجام شده جهت دستیابی به توافق هسته‌ای توضیحاتی ارائه دهد. کلینتون در بخشی از این نامه خطاب به سناتور دموکرات آمریکایی مدعی شده است: بنده هم با شما و بسیاری از همکارانتان در این مسئله که تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، این کشور را به پای میز مذاکره آورده هم عقیده هستم. به خاطر همین تحریم‌ها است که اقدام مشترک ایران و 1+5 آغاز شده و در حال حرکت به سمت توافق نهایی هستیم. وزیر خارجه سابق آمریکا در ادامه این نامه می‌نویسد: حال که مذاکرات به خوبی در حال پیگیری است، باید تمام تلاش خود را کنیم تا به راه حل نهایی دست یابیم. وی در ادامه ادعاهای رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران را تکرار کرده و می‌نویسد: همانطور که رئیس‌جمهور اوباما گفت درحالی که تمام گزینه‌ها را روی میز قرار داده‌ایم اما باید شانسی هم برای دیپلماسی قائل شویم. وی در ادامه به ارزیابی‌های کمیته‌های اطلاعاتی آمریکا اشاره کرده و نوشت: براساس ارزیابی‌های اطلاعاتی اعمال تحریم‌های یک جانبه در زمان کنونی دورنمای توافق جامع با ایران را تحت تاثیر قرار خواهد و می‌تواند به تلاش‌های دیپلماتیکی که منجر به رسیدن به توافق هسته‌ای با ایران شد را ضربه بزند. اگر دنیا –صحیح یا غلط- قضاوت کند که مذاکرات به خاطر اقدامات یکجانبه آمریکا به هم خورده است، حتی برخی از نزدیک‌ترین همپیمانان ما نیز به تعهدات(اعمال تحریم) خود در قبال ایران پایبند نخواهند بود. وزیر خارجه سابق آمریکا در بخشی دیگر از این نامه با اعلام اینکه که ما از متحدان خود از جمله اسرائیل حمایت می‌کنیم، نوشت: شکی ندارم اکنون زمان آن است که فضایی هم در اختیار دیپلماسی خود قرار دهیم. کلینتون در بخش دیگری از نامه خود به سناتور لوین به حمایت‌های خود از تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران در هشت سال نمایندگی خود در سنای آمریکا و چهار سال وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده تاکید می‌کند که از تمامی تحریم‌های ضد ایرانی حمایت کرده و به همه آن‌ها رای مثبت داده است. وزیر خارجه سابق آمریکا در انتهای نامه خود  از سناتورهای آمریکایی درخواست کرد تا در زمان کنونی از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خودداری کنند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن