تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت 4 کانديدا براي رياست فوتبال استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رقابت 4 کانديدا براي رياست فوتبال استان تهران
انتخابات رياست هيات فوتبال استان تهران درحالي نيمه دوم اسفندماه سال جاري برگزار مي‌شود که 4 کانديدا براي کسب پست رياست هيات فوتبال پايتخت با همديگر به رقابت مي‌پردازند.

طبق آئين‌نامه انتخابات هيات فوتبال استان‌ها، نام نويسي کانديداهاي پست رياست هيات فوتبال استان تهران از روز يکشنبه 13 بهمن‌ماه بصورت رسمي آغاز شد و نامزدهاي احراز اين پست تا ساعت 15 روز يکشنبه 20 بهمن‌ماه فرصت داشتند تا مدارک خود را به هيات فوتبال تهران ارائه کنند.

به گزارش مهر، در اين زمينه حبيب‌الله شيرازي رئيس فعلي هيات فوتبال، مهدي اربابي که در سال‌هاي پيش رياست هيات فوتبال استان تهران را برعهده داشت، به همراه بهنام ابوالقاسم‌پور مهاجم پيشين تيم‌هاي فوتبال پاس و پرسپوليس و حميد منوچهري سرپرست فعلي تيم نوجوانان در زمان تعيين شده، مدارک خود را براي شرکت در انتخابات ارائه کردند.

عباس تيموري با بيان اين اخبار، در خصوص برگزاري انتخابات رياست هيات فوتبال استان تهران اظهار کرد: پس از ثبت نام چهار نفر براي تصدي پست رياست هيات فوتبال، شرايط افراد توسط کميته‌اي مورد بررسي قرار مي‌گيرد و سپس نتايج آن بصورت مکتوب به دبير هيات فوتبال ارسال مي‌شود.

وي در ادامه اضافه کرد: هيات فوتبال در حال حاضر هم آمادگي برگزاري مجمع را دارد اما منتظر صدور مجوز برگزاري مجمع از سوي فدراسيون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستيم و در صورت صدور مجوز، مشکلي براي برگزاري مجمع نداريم.

مدير روابط عمومي هيات فوتبال استان تهران همچنين گفت: پس از دريافت تائيد صلاحيت‌ها و مجوز برگزاري مجمع، اميدواريم مجمع انتخاباتي رئيس هيات فوتبال استان تهران را بتوانيم در نيمه دوم اسفندماه سال جاري برگزار کنيم.

سه شنبه 1392/11/22 14:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن