تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم نهاوند با حضوری ماندگار حماسه سیاسی را تکرار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت وامید مردم نهاوند با حضوری ماندگار حماسه سیاسی را تکرار کردند نهاوند- ایرنا - درسالروز یوم الله 22 بهمن مردم همیشه در صحنه نهاوند روز سه شنبه به خیابانها آمدند تا بار دیگر ضمن یادآوری ایام خجسته و شکوهمندبهمن57 با آرمانهای انقلاب ،حضرت امام و رهبری انقلاب تجدید عهد نمایند.


سنگ فرش خیابانهای نهاوند امروز میزبان جمعیتی یکپارچه بود که با خروش انقلابی و شور و شعور آمدند تا بگویند علی رغم همه مشکلات و فشارها هرگز انقلاب را فراموش نکرده و آن را تنها نخواهند گذاشت.
مردم همه یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا را سردادند تا ماهیت استکبار ستیزی آن را به گوش جهانیان برسانند و اعلام کنند ما تا آخر ایستاده ایم و از مشکلات هیچ واهمه ای نداشته و برای پیشبرد اهداف انقلابمان هرگز صحنه را ترک نکرده و در کنار دولتمردان قرار داریم.
امروز شهرستان نهاوند همگام با مردم سراسر کشور حماسه ای دیگراز جنس حماسه 24 خرداد را رقم زدند تا به شعار حماسه سیاسی جامه عمل پوشانده و شور و شعور انقلابی خود را همراه با تدبیر و امید برای رسیدن به قله های ترقی نمایان سازند.
در این مراسم راهپیمایی کنندگان با عبور از خیابانهای اصلی سطح شهر در چهار راه هلال احمر تجمع نموده و به سخنان امام جمعه و فرماندار شهرستان گوش فرا دادند .
همچنین در این مراسم سرود جمعی توسط 300 نفر از دانش آموزان سر داده شد وبه برندگان مسابقه ساخت آدمکها نیز جوایزی اهدا شد.
7526/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن