تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین گرامیداشت 22 بهمن در مناطق غرب مازندران برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین گرامیداشت 22 بهمن در مناطق غرب مازندران برگزارشد نوشهر- ایرنا - آیین گرامیداشت 22 بهمن و سی و پنجمین بهارآزادی با حضور هزاران تن ازقشرهای مختلف مردم درمناطق مختلف غرب مازندران برگزارشد.


به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های نور، نوشهر، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر مردم لایتمدار و همیشه در صحنه این مناطق با حضوردر راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره ) و شهدا تجدید میثاق نموده و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان در طول مسیرهای راهپیمایی با دردست داشتن تصاویری ازامام راحل (ره ) ، رهبر معظم انقلاب و نیز پلاکاردهایی با مضامین بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی برتحقق آرمان ها و اهداف نظام تاکید کردند.
حضورچشمگیر و گسترده قشرهای مختلف اعم از زن ، مرد ، کوچک ، بزرگ ، پیر و جوان دراین راهپیمایی و پخش سرود جمهوری اسلامی و طنین شعارهای الله اکبر و خامنه ای رهبر تداعی بخش جلوه حماسه سیاسی همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بود.
مردم در مسیرهای راهپیمایی با سردادن شعارهای دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، برلزوم ادامه راه شهدا ، امام راحل (ره ) و تبعیت از رهبری فرزانه تاکید کردند.
راهپیمایان حل مشکلات در کشور را در سایه پیروی از رهبری ، حمایت از دولت تدبیر و امید و مقابله با توطئه های دشمنان دانستند.
راهپیمایان در پایان، قطعنامه سراسری را قرائت و با تکبیرهای کوبنده خود بندهای آنرا تایید کردند.ک/2
624/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن