تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور البرزیها در راهپیمایی امروز مثال زدنی بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز اکبریان:
حضور البرزیها در راهپیمایی امروز مثال زدنی بود
کرج - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس گفت: حضور پرشور و بی نظیر مردم استان البرز در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و حضوری مثال زدنی بود.



به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار مهر گفت:  در حالی آمریکایی ها اعلام می کنند که گزینه نظامی روی میز است که ما ملت ایران 35 سال گزینه مرگ بر آمریکا را در دل و روی میز داریم، ضمن اینکه مرگ بر آمریکا را در عمل نشان دادیم.

وی تصریح کرد: کشور ایران در نظر داشت حسن نیت خود را نشان دهد اما رئیس جمهور، معاون وزیر خارجه، معاونان وی و مسئولان آمریکایی تحریم های جدید علیه ایران وضع کردند که نشان داد حرف و عمل آنها با یکدیگر متفاوت است.

اکبریان گفت: ملت عزیر ایران گزینه همیشگی خود را نثار آمریکا می کنند و امروز با حضور خود نشان دادند که مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار تا روزی که خوی درندگی دارد، ادامه خواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز تاکید کرد: امروز به جهانیان ثابت شد که ملت ایران پر شورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیدند. اکبریان از عموم شرکت کنندگان در راهپیمایی شهر کرج قدردانی کرده و این روز را خاطره ای به یاد ماندنی بر دفتر پر خاطره استان البرز  خواند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن