تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804266585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده ˈمرگ بر آمریکاˈ برای همیشه در ایران باز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید پرونده ˈمرگ بر آمریکاˈ برای همیشه در ایران باز است بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد گفت: پرونده ˈمرگ بر آمریکاˈ برای همیشه در ایران اسلامی برای مردم باز است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمدباقر فرزانهˈ روز سه شنبه در اجتماع راهپیمایان 22 بهمن بجنورد اظهار کرد: این شعار ملی با پدیده های اجتماعی و سیاسی که به صورت طبیعی نیز در ایران رخ می دهد، کنار گذاشته نمی شود.
وی اضافه کرد: مبارزه با استکبار جهانی تا زمانی که خوی استکباری در دولتمردان آمریکا وجود دارد، در ایران و برای همه مردم مظلوم جهان ادامه خواهد داشت.
امام جمعه موقت مشهد گفت: دولتمردان آمریکا همچنان دشمنی خود را با نظام اسلامی مطابق با آنچه که مصلحت خود قلمداد می کنند، ادامه می دهند.
حجت الاسلام فرزانه افزود: عملکرد آمریکاییان در جهان موجب شده هر روز خشم ملت های مظلوم بخصوص مردم ایران نسبت به خوی استکباری آنان بیشتر شود.
وی به دلیل مخالفت آمریکا با ایران اشاره و این اختلافات را مربوط به 60 سال قبل تاکنون دانست و اظهار کرد: آمریکا از سال 32 با حمایت جانبدارانه خود از رژیم ستمگر طاغوت به دشمنی با مردم ایران برخاست و این دشمنی با پیروزی انقلاب اسلامی شدت گرفت.
وی به راه انداختن جنگ تحمیلی و تحریم را دیگر اقدامات دشمنانه دولت آمریکا با مردم ایران خواند و گفت: اگرچه آمریکاییان در تمام عرصه های ضد ایرانی در جهان شکست خورده اند ولی همچنان از توطئه های نافرجام خود دست نمی کشند.
امام جمعه موقت مشهد اظهار کرد: حمایت آمریکا از فتنه سال 88 از نمونه های جدید مخالفت آنها با ایران و حاکی از اهداف براندازانه شان در قبال جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام فرزانه تاثیرگذاری جمهوری اسلامی بر منطقه، پیشرفت علمی، نامشروع دانستن رژیم اشغالگر قدس و اتحاد و وحدت در سایه رهبری نظام را از دلایل اصلی مخالفت و دشمنی آمریکا با ایران اسلامی دانست.
وی اضافه کرد: مادامی که این تاثیرگذاری ها و سیاست های جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد، آمریکا با کشورمان دشمنی خواهد کرد.
وی جمهوری اسلامی ایران را الگوی مقاومتی برای جهان دانست و افزود: امروز به برکت ایمان و مقاومت، جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت های زیادی دست یافته و به عنوان الگویی در جهان اسلام شناخته می شود.
رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی تاکید کرد: ملت ایران برای همیشه در سایه رهبری نظام جمهوری اسلامی به مبارزه با استکبار جهانی به خصوص آمریکا ادامه می دهد و همچنان نیز گزینه ˈمرگ بر آمریکاˈ را بر روی میز خود نگه می دارد.
در پایان این اجتماع قطعنامه سراسری 22 بهمن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد که با شعار ˈالله اکبرˈ مردم شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی مورد تایید قرار گرفت. ک/2
2712/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن