تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813436006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کريمي: مي‌خواهم يک جام به تبريزي‌ها هديه کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کريمي: مي‌خواهم يک جام به تبريزي‌ها هديه کنم
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: خيلي علاقه دارم که يک جام به قرمزدوستان حامي تراکتورسازي تبريز هديه کنم و همه کار خواهم کرد تا اين اتفاق رخ دهد.

علي کريمي درباره آخرين شرايط تراکتورسازي، اظهار داشت:‌ باوجود روحيه بسيار خوب و مناسبي که داشتيم، متاسفانه در ديدار برابر نفت با بازي خوب حريف روبرو شديم و شايد با اين شکست از قهرماني در ليگ برتر دور شديم.

به گزارش فارس، وي افزود: خدا را شکر از طرفي ديگر در جام حذفي به فينال رفته‌ايم و انشاءالله سعي مي‌کنيم شرمنده مردم تبريز نشويم. راستش را بخواهيد خيلي دوست دارم يک جام به مردم طرفدار رنگ قرمز و تراکتور تبريز هديه بدهم که هر کاري از دستم بر بيايد انجام مي‌دهم.

کريمي درباره برخي مشکلات براي بازي در کرمان، گفت: بالاخره بازي فينال جام حذفي بازي کوچک و کمي نيست و سازمان ليگ بايد نظارت خود را تا لحظه آخر به اين بازي‌ها داشته باشد، قرار است نماينده ايران در ليگ قهرمانان مشخص شود.

وي افزود: من معتقدم بايد در خصوص زمين بازي بيشتر بررسي شود،‌ البته به مردم کرمان احترام مي‌‌گذارم اما شرايط زمين بازي فينال که شايد خيلي‌ها آن را تماشا کنند، حداقل بايد طوري باشد که بتوان دو پاس داد يا به راحتي دريبل کرد. قطعا ناهموار بودن زمين کيفيت فوتبال را کم مي‌کند، چون بازي به نظرم بازي معمولي نيست و نبايد بخواهيم يک طوري آن را تمام‌شده بدانيم. ما بايد به فينال جام حذفي بسيار جدي نگاه کنيم که من اميدوارم بتوانيم در اين بازي حساس و سخت، پيروز شويم.

هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز درمورد ناراحتي فولادي‌ها بابت تعريف کي‌روش از وي و انگيزه چند برابرش در بازي قبلي، گفت: من کاري نکردم و فقط وظيفه‌ام را انجام دادم. آقاي فرکي هميشه به من لطف داشته‌اند. بازي مهمي براي من و تراکتور بود که خوشبختانه توانستيم تيم پرقدرت فولاد را پشت بگذاريم الان هم بازي بسيار سختي برابر مس داريم که بايد با تمام توانمان به ميدان برويم چون هوادارانمان دوست دارند تيمشان فصل آينده هم در آسيا باشد.

وي در پاسخ سؤالي که آيا شما دوست داشتيد بازي رفت و برگشت باشد، يادآور شد: بله، چون بالاخره حق هواداران بود که بازي تيم خود را در فينال ببينند، من قبلا هم گفتم متاسفانه قانون‌ها زياد در ليگ ما تغيير پيدا مي‌کند که دليلش را نمي‌دانم. اما روي هم رفته فينال جام حذفي آخرين راه است که ما امسال به يک جام برسيم که انشاءالله اين اتفاق خواهد افتاد البته باز هم بايد بگويم بازي در کرمان بسيار سخت است و هرگز نبايد به جايگاه اين تيم در جدول ليگ برتر نگاه کنيم.

کريمي درباره اوليويرا گفت: مربي خوبي است و هواداران دوستش دارند، به نظرم بايد به او فرصت داد تا بتواند کارآيي خود را در تراکتور داشته باشد.

وي در در مورد شرايط پرسپوليس و اعتصاب بازيکنان گفت:‌ من بازيکن تراکتورسازي هستيم و فعلا فکر و ذکرم بازي حساس مقابل مس کرمان است تا بتوانم براي هواداران تراکتور با تمام وجود تلاش کنم که خوشحال شوند، اما بالاخره اين مشکلات در پرسپوليس است. انشاءالله بازيکنان صبر و تحمل بيشتري داشته باشند تا در بازي‌هاي آينده موفق شوند. تغييراتي در پرسپوليس بوجود آمده و آقاي پروين مديرعامل شده که جا دارد به ايشان تبريک بگويم اما اگر من جاي ايشان بودم اين پست را قبول نمي‌کردم. همه پروين را از لحاظ فني مي‌شناسند اما مديريت فرق دارد. از صميم قلب براي او و پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم.

کريمي در پاسخ سؤال ديگري که آيا در بازي فينال انگيزه‌هاي لازم را براي حضور در تيم ملي داري گفت: من هميشه تمام تلاشم را کرده‌ام تا بتوانم به تيمم خدمت کنم ديگر دست آقاي کي‌روش است که درباره من چه تصميمي مي‌گيرد. من هميشه سعي کرده‌ام براي تيم ملي کشورم اگر انتخاب شده‌ام با تمام وجود بازي کنم ديگر همه چيز دست کي‌روش است و بايد ببينيم تصميم ايشان چيست. بازي در جام جهاني افتخار بزرگي است و من خوشحال مي‌شوم که به تيم ملي کشورم خدمت کنم.

سه شنبه 1392/11/22 10:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن