تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802895938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکیسا: دو رگه هابعد از جام جهانی به ایران نمی آیند/فیروزکریمی دیگر محبوبیتی نزد من ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نکیسا: دو رگه هابعد از جام جهانی به ایران نمی آیند/فیروزکریمی دیگر محبوبیتی نزد من ندارد تهران – ایرنا - دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه گفت: فیروز کریمی کاری کردکه جایگاه خودرا به عنوان محبوب ترین مربی در نزد من از دست بدهد.


نیما نکیسا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص گفته های فیروزکریمی در یک برنامه تلویزیونی گفت : کاش آقای کریمی این اظهار تاسف را زمانی که دراستقلال اهواز بود، می کرد. فوتبال من با او شروع شد و مرا به تیم پاس آورد و به سعید پرورش یکی از مربیان سازنده و اخلاق مدار مربیان فوتبال معرفی کرد.
وی ادامه داد:زمانی که من در روزهای پایانی فوتبال خود به استقلال اهواز رفتم به خاطرصحبت های فیروز کریمی از پاس جدا شدم واگر این کار را کردم به خاطر این بود که حس کردم اولین مربی ام به حضورم نیازدارد و خواستم کنار او باشم اما در نهایت کس دیگری به من ترجیح داده شد.
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: کریمی به جای اینکه واقعیت را برای من توضیح دهد خودش را از من پنهان کرد. کریمی برای جدایی من از پاس بی اندازه تاکیدکرد و به هر حال وقتی او چنین شرایطی را برای من درنظر گرفته بود خودش باید جاده را برای حضورم در استقلال اهواز صاف می کرد. در پاس شرایط خوبی داشتم و کادرفنی به من اعتماد داشت اما به خاطر جدایی از این تیم فوتبالم به پایان رسید.
وی تصریح کرد: کریمی حتی اگر مقصر هم نباشد راه درستی را برای برخورد با شاگردش درنظر نگرفته بود. برای من محبوب ترین مربی زندگی ام تبدیل به منفور ترین شد. انتظارات بسیار زیادی از فیروز کریمی به عنوان یک پدر فوتبالی داشتم و ما رابطه احساسی بسیار خوبی تا قبل از این ماجرا داشتیم.
وی اظهارداشت: زمانی که گفتم می خواهم از پاس بروم مجید جلالی خیلی تلاش کردتا مرا حفظ کند. افتخار می کنم با جلالی کار کردم و او یکی از اسطوره های فوتبال است.

*** امثال جلالی و مایلی کهن بلد نیستند گرگ باشند
دروازه بان اسبق تیم ملی گفت:آنهایی که می گویند مجیدجلالی مدیریت فوتبالی ندارد اشتباه می کنند او بلد نیست حاشیه های فوتبالی را جمع کند چون یک مربی سالم است و بلد نیست گرگ باشد.
نکیسا خاطرنشان کرد: من شاگرد مایلی کهن و جلالی بودم و از این دو مربی اصلا دروغ نشنیدم و افتخار شاگردی آنها را دارم. البته درخشان، پنجعلی و کریم بوستانی هم برای من یک فرشته بودند. همه می دانند من هیچ گاه از کسی بی دلیل تعریف نمی کنم و مطمئن باشید این مربیان سلامت کاری دارند.این مربیان معلم هستند و نه یک تاجر.افتخار می کنم باآنها کار کردم. در نسل جدید شاید خیلی ها از نحوه بیان خداداد عزیزی دلگیر باشند اما او یکی از سالم ترین افراد فوتبال ایران است.
وی با تمجید از رفتار های خداداد عزیزی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه 5 سال از فوتبال دوربودم خداداد من را برای سیاه جامگان جذب کردوخواست دوست قدیمی خود را احیا کند. باید از مسئولان سیاه جامگان به خاطر تلاش هایشان تشکر کنم که من را با یک زانوی آسیب دیده جذب کردند و همیشه به یاد آنها هستم.

*** پروین می تواند پرسپولیس را موفق کند
دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور علی پروین به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس،گفت: در این مقطع زمانی علی پروین گزینه بسیار خوبی بود چون او مدیریت بحران را به خوبی بلد است و کار تیمی را به خوبی می تواند به پرسپولیس تزریق کند. البته تا زمانی که پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باشند موفق نخواهند بود و باید به سمت واگذاری و اجرای اصل 44 حرکت کنیم.

*** دایی نبود پرسپولیس نامزد سقوط به دسته یک بود
وی در رابطه با اینکه آیا انتظار از علی دایی با در اختیار داشتن بهترین بازیکنان ایران بیش ازاین نبود، خاطرنشان کرد:دایی اگر رونالدو و مسی را هم می آورد و بهترین های جهان را در اختیار داشت با حاشیه هایی که پرسپولیس از اول فصل داشت نمی توانست نتیجه بگیرد و به اعتقاد من اگر این تیم تا همین حالا هم نتیجه گرفته به خاطر مدیریت دایی است و اگر این تیم دست کس دیگری بود قطعا یکی از نامزدهای سقوط بود.

***نباید نقش من در موفقیت تیم ملی نادیده گرفته شود
نکیسا درخصوص صحبت های احمد رضا عابدزاده دریکی ازبرنامه های تلویزیونی در رابطه با اینکه در جام ملت های 96 مایلی کهن درطول بازی ازاومی خواسته دررختکن تمرین کند تا نکیسا ناراحت نشود، گفت:آنچه که هست من به تصمیم مایلی کهن درآن زمان احترام می گذارم وکادرفنی تیم ملی حس کرده با تعویض من در زمان پنالتی و حضور عابدزاده شوک مثبتی به تیم واردمی شودو عابدزاده هم وظیفه خود را عمل کرد و در گرفتن پنالتی ها موفق بود اما در بازی با کویت می شد به من که نامزد بهترین دروازه بان آسیا بودم فرصت داده شود اما عابدزاده هم عملکرد خوبی داشت اما بی انصافی است من را در موفقیت تیم نادیده بگیرند و پای فرد دیگری را در این موفقیت ها موثر تر بدانند.

***چرا کی روش با وجود دورگه ها به لیگ ایران توجه می کند
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص رفتار های کی روش در روز های اخیر، گفت: کی روش به سبب رقم بسیار بالایی که از بیت المال به او اختصاص داده شده کار را مدیریت می کند و حرفش خریدار دارد. بسیاری از بازیکنان تیم ملی از تیم های خارج از کشور دعوت شده اند و من نمی دانم او چرا انقدر به لیگ ایران و جام حذفی توجه می کند زمانی که هیچ توجهی به بازیکنان حاضر در آنها ندارد. می خواهم بدانم ویترین بازیکنان لیگ ما و کسانی که پیشرفت می کنند کجا بایدباشد و آنها با چه انگیزه ای باید فوتبال بازی کنند.

*** محتاج امسال هاسه گاوا نیستیم
نکیسا ادامه داد: ما بازیکنان بسیار زیادی در لیگ ایران داریم که می توانند به تیم ملی کمک کنند و مزد زحمات خود را بگیرند. شما با وجود این بازیکنان بروید در ژاپن بگردید یک بازیکنی که پدرش ایرانی است پیدا کنید و در نهایت پدرش بر روی خط یک برنامه تلویزیونی پربیننده عذرخواهی کند که او نمی تواند به ایران بیایدمگرکشور مامحتاج این بازیکن بوده که اینچنین برخورد می کنیم.می خواهم سرمربی تیم ملی بداند که فوتبال ایران پدیده های زیادی دارد و نیازی به این بازیکنان ندارد.

*** زحمتش را رحمتی و احمدی کشیدند، ثمره اش را داوری می خورد
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه، گفت: متاسفانه آقایان مهدی رحمتی که عملکرد بسیار عالی داشته است را سوزاندند و نابود کردند تا بازیکنان مد نظر خود را بیاورند.
وی ادامه داد:می خواهم بدانم چه چیز دانیل داوری که تیمش قعرنشین لیگ آلمان است از رحمتی و احمدی بهتر است که انقدر منتظر حضور او بودند.
نکیسا ادامه داد: به خدا زشت است که تیم ملی ما با زحمت رحمتی و احمدی به جام جهانی برودوکس دیگری بیایدوازحاصل زحمات آنهادرجام جهانی استفاده کند.

*** سرمایه های مملکت خود را به راحتی می سوزانیم
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بایددر فوتبال خود یک کمیته آسیب شناسی داشته باشیم وحداقل بدانیم یکسری بازیکنان ما مثل میثاق معمارزاده وشهاب گردان وخیلی های دیگرچرا باید بسوزند.این هاسرمایه های این مملکت هستندو به نظر من بسیاری از این افراد که دیگر خبری از آنها نیست همین حالا هم از بهترین های ایران هستند.
وی ادامه داد: سئوال من این است که سوشامکانی وحامد لک از ارکان موفقیت تیم های خود هستند چرا نباید در تیم ملی باشند یا رحمان احمدی چرا باید به خاطر عملکرد خوب مقابل کره جنوبی و بردن تیم مابه جام جهانی به خاطر اینکه دانیل داوری در جام جهانی بازی کند تبدیل به گلر دوم تیم ملی شود.

*** دورگه ها بعد از جام جهانی دیگر به ایران نمی آیند
نکیسا درپایان درخصوص بازیکنان دورگه،گفت: متاسفم که باید این حرف را بزنم اما تمام این بازیکنان بعد از جام جهانی دیگر به تیم ملی ایران نخواهند آمد و ما می مانیم و یک لیگ بی انگیزه که شرایط بسیار خطرناکی را رقم خواهد زد.
ورزشی (4) **9118**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن