تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رییس مجلس: معادلات جهانی به نفع جمهوری اسلامی در حال تغییر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر92، حماسه وحدت و امید/ نایب رییس مجلس: معادلات جهانی به نفع جمهوری اسلامی در حال تغییر است شیراز - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با رصد تحولات اخیر در خاورمیانه به خوبی می توان فهمید که معادلات جهانی به نفع جمهوری اسلامی در حال تغییر می باشد.


حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمدحسن ابوترابیˈ دوشنبه شب در جشن مردمی یو مالله 22 بهمن در مسجدجامع شهدای کازرون افزود: جمهوری اسلامی ایران، یک حرکت قدرتمند مبتنی بر اراده ملتهای مسلمان برای دفاع از منافع ملت مسلمان منطقه در رویارویی با زیاده خواهیهای آمریکا و نظام سلطه تعریف شده است.
وی گفت: این تعریف در 35 سال گذشته نهادینه شده و امروز به خوبی می بینیم که در سایه انقلاب اسلامی نقشه سیاسی خاورمیانه تغییر کرده است.
او افزود: اقتدار وا یستادگی ملت ایران در برهه های مختلف به خوبی نشان داده که سیاستمداران آمریکا قدرت تقابل نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با دانش، نوآوری علمی، قدرت نظامی، انسجام، وحدت ملی و وضعیت سیاسی بود که ملت ما یکی از قله های عظمت و عزت را در 24 خرداد 92 خلق کرده و جایگاه نظام جمهوری اسلامی را در یک موقعیت تثبیت شده برتر قرار داد.
ابوترابی افزود: امروز راه عظمت و دستیابی به اقتدار برتر تداوم خط روشن و شفافی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار و عمود خیمه او است.
وی ادامه داد: امروز برخلاف سال 57 و دهه های 60 و70 ملت غیور فلسطین، ملت پیروز لبنان، ملت قدرتمند عراق و دیگر ملتهای مسلمان منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی در کنار شما ملت بزرگ ایران قرار دارند.
حجت الاسلام ابوترابی گفت: مساله اصلی امروز نظام تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی است و آن قدرتی که درآمدش صرفا از محل فروش نفت نباشد بلکه بر زنجیره تولید کالا و ذخائر خام با ارزش تولید تکیه داشته باشد.
وی افزود: قدرت اقتصادی یعنی اینکه بالاترین سطح تولید کالا با بالاترین کیفیت وارزانترین قیمت را صادر کنیم.
نایب رییس مجلس اظهار داشت: برای ملت اسلامی ما زیبنده نیست که نفت خام و سنگ آهن بفروشیم و کالا با ارزش افزوده وارد ایران کنیم زیرا این کار مربوط به رژیم گذشته بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: قوای سه گانه باید از بداخلاقیهای سیاسی و نقدهای بر مبنای هوا و هوس پرهیز کرده و با حرکت در مسیر عقلانیت و فهم سیاسی جبهه مقتدر وحدت را استحکام بخشند.
او گفت: باید دولت و مجلس در کنار هم نقاط قوت را مستحکم نموده و ضمن شناسایی نقاط ضعف، با تعامل، همدلی و منطق اخلاقی، علمی و سیاسی به رفع خلاءها همت گمارند.
براساس این گزارش همزمان با شب یوم الله 22 بهمن مراسم با حضور حجت الاسلام ابوترابی برگزار شد.
کازرون در فاصله 160 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.ک/2
7372/667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن