تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان ملل برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با حضور سفراها، دیپلمات ها و مقام های ارشد سازمان ملل؛ مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان ملل برگزار شد نیویورک، ایرنا - مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور سفرا و دپیلمات های کشورهای اروپایی، آفریقایی، آسیایی و آمریکای لاتین و همچنین بان کی مون دبیرکل سازمان ملل و ˈجان وی اشˈ رییس مجمع عمومی در مقر اصلی سازمان ملل با شکوه خاصی برگزار شد.


به گزارش ایرنا، این مراسم که عصر دوشنبه به وقت محلی در مقر اصلی سازمان ملل برگزاری شد، علاوه بر مقام های ارشد سازمان ملل، سفرای کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، استرالیا، اسپانیا، سوئد، هلند، روسیه، ایتالیا،هند، پاکستان، افغانستان، ترکیه و کشورهای عربی در این مراسم حضور دارند.
همچنین شمار زیادی از دپیلمات های ارشد کشورهای مختلف جهان با حضور در این مراسم بین المللی، این روز بزرگ را به ملت و دولت ایران تبریک گفتند.
میزان مشارکت سفراها و دیپلمات های کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای اروپایی و با نفوذ در سطح بین المللی نسبت به گذشته حضور چشمگیرتری داشتند.
نمایندگان رسانه های مختلف جهان مستقر در سازمان ملل به همراه شمار زیادی از مدیران و روزنامه نگاران مشهور آمریکایی در این مراسم شرکت کردند.
بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : مایلم سالروزی پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی را به ملت شریف وبرگوار ایران تبریک بگویم و امیدوارم هر روز شاهد توسعه و پیشرفت ملت ایران باشیم.
جان وی واش رییس مجمع عمومی روز ملی ایران را به دولت و ملت ایران تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که ملت ایران همچون گذشته نقشی مهم و تاریخ سازی در منطقه و جهان داشته باشد.
اروپام 1908
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن